Intryck av Enslaved

Skägg.
10 Chambers
Intryck av Enslaved

Jag körde igenom demot av Enslaved igår och det var en resa mellan "meh" och "woh". Det största meh:t var kontrollen, det fanns någon märklig fördröjning i allt som jag inte alls synkade med. Ett mindre, och som senare byttes mot ett woh, var bandesignen. Jag undrade vad sjutton Team Ninja höll på med, det var samma identiska korridorer efter varandra inuti slavskeppet.

Jag skulle gissa att det var just för att förstärka svindelkänslan när jag väl fick kuta utanför skutan. Minuterna fram till kraschen var rejält välsvarvade, ett stort woh. Måste spela resten.

#blogg


signatur
Medlem
Intryck av Enslaved

Kan bara hålla med,Föll pladask för demot.

Redaktör
Ponny

Det måste du.


signatur

En Bamseponny av folket

Skägg.
10 Chambers

Håller ni med pm kontrollerna? Kändes lite som en gammal trådlös mus.


signatur
Medlem

För er som har spelat det, är det värt ett inköp? Att importera det går på 180 kronor vilket jag tycker kanske är ett bra pris om spelet faktiskt är bra


signatur

Videomupp

Medlem

Jag har som sagt bara spelat demot, men fastna direkt.. ser enormt roligt ut, men sen kommer också kontrollerna.. Lite halvmässiga, men det kan man överleva


signatur

Pfc Allen - So how do I look?
Shepherd - Like one of the bad guys.

Medlem

Tänkte inget på kontrollerna direkt så dem kan då inte ha stört mig iallafall.

Det enda med Enslaved som inte gjorts bättre på annat håll är interaktionen och dialogen mellan karaktärerna, Plattformandet och combat är för enkelt. Nä, detta är ett spel där Cut-scenerna gör spelet.


signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

1
Skriv svar