Cold Case Fredrik

Redaktör
Ponny
Cold Case Fredrik

"Hjärnan är så stor, så stor. Där finns det massa snor. Mera än nu nånsin trooor!"

Jag vaknade upp på nyårsdagen och var förkyld. Det vill liksom inte ge med sig (insert ledsen smiley). Fem dagar låter kanske inte som sådär värst mycket, men i mitt fall brukar jag ha halsont en dag och sen är det värsta över. Inte den här gången, så mycket kan jag säga.

Ena dagen hatar halsen mig, nästa är det snor, snor, snor och till råga på allt sätter sig det hela på min hörsel så att jag hör ännu sämre än vanligt (och då är det dåligt). Det känns därför som en gudasänd gåva att det är en röd dag i morgon. I mitt fall blir det en dag i vågrätt läge.

[ia=24381; large]
"Usch, han frös och han nös. Atschi, atschi, atschi, prosit!"

#blogg


signatur

En Bamseponny av folket

Cold Case Fredrik

Du får värma dig i Donkey Kongs sköna djungel, lyckost själv ska jag färdigställa diverse projektarbeten till universitetet bl.a en 20 sekunder lång Tv Vinjett. After effects FTW, skulle vara lättare om jag visste hur illustrator och Photoshop funkade!.


signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

Medlem

http://www.youtube.com/watch?v=Qg-md8geRkU

;>

Du får säga till Traveller om du behöver hjälp, har sysslat en hel del med sådant och kan min väg någorlunda i programmen för att kanske hjälpa till i problem


signatur

Videomupp

Tack för erbjudandet.
After effects i sig är enkelt men att skapa alla objekt i Illustrator och PS sliter på mitt tålamod när varje drag är enligt programmet otillåtet, saknar Ms paint.
Det handlar om animering helt enkelt.


signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

Redaktör
Ponny

Djungeln it is. Grönt är skönt. Och du får lycka till med dina projekt, jag hejar på dig!


signatur

En Bamseponny av folket

Medlem

Prövat "Finsk näsbränna" någon gång? Värm upp en mugg mjölk så att det är riktigt hett, tillsätt en 1-2 tsk honung och 1-2 pressad vitlöksklyfta och rör om. Drick snarast möjligt.

Gott? Nej, men gör sitt jobb.


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

1
Skriv svar