Eidos snackar Thief 4 på GDC

Robot
Eidos snackar Thief 4 på GDC

Montreal-studion snackar spelmusik och lyfter fram nästa del i den populära smygarserien som exempel.

#thief-4, #dice, #battlefield-3, #eidos-montreal, #deus-ex-human-revolution-1, #thief-the-dark-project


Medlem
Eidos snackar Thief 4 på GDC

Linjärt, självspelande och totalkosollifierat, eller alldeles underbart, det är frågan...

Medlem

*håller tummarna*

Medlem

Fett som fan! Thief ägde när det begav sig!

Medlem

Vill inte vara pessimistisk, men ee.. jag tror nog det blir en linjär totalkonsolifierad (eg. braindead) POS. :\

Medlem

Lär väl bli en sunkig konsolport som T: DS.

Medlem

Hade nästan glömt bort detta spelet..

Bokade just flygbiljetten.


signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

Medlem

Thief 2 äger grymt mycket ! jag lirar det ännu lite nu o då, även om det känns mycket lättare idag efter några hundra timmars spelande mer än när man fick spelet en gång i tiden. T:DS var dock inte lika bra när de tog bort en massa skoj pilar o saker. Tror inte de lär göra ett lika bra spel som T2 igen ...

Medlem

Jag tror på flopp! Konsollifierat var ordet.


signatur

Have a good time!

Medlem

Musik? I Thief??


signatur

"This is what every PvP argument boils down to:
Dear Devs: Rock is overpowered, please nerf. Paper is fine. // Yours, Scissors"

Medlem

Hoppas bara de inte blir en AC 2 klon.

Medlem

Thief 1&2 är fortfarande bland dom bästa spel som någonsin har gjorts. Medan 3 var sämre så var det ändå ett bra spel, och jag tror inte dom göra det sämre än trean.

Men an AC-klon vore fruktansvärt, argh. Tänkte inte ens på den möjligheten.

Medlem

Saknar fortfarande Looking Glass Studios. En av de bästa bland utvecklare.


signatur

Intel i9 9900K @ 5000 MHz, Aorus Master Z390, GeForce RTX 4090, Corsair Vengeance RGB PRO DDR4 / CL19 / 32 GB / 4000 MHz

Ase
Medlem

ser fram mot detta håller tummarna jag oxå att det inte blir för konsollanpassat (vilket 3an till viss del var) fast det var ändå ett hyfsat spel .1 &2 an ligger nog bland top 10 i min spelsamling så blir intressant hur det blir

Medlem

T:DS var riktigt bra (bättre än de äldre titlarna imo, tyckte man lyckats bättre med miljöerna och uppdragen i T:DS). Hoppas på detta


signatur
Medlem
Skrivet av Brain:

Jag tror på flopp! Konsollifierat var ordet.

Ja för allt va bättre förr!;)

Tjoho, give us them games...


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Jag tycker Deadly Shadows var otroligt bra. Atmosfären, närvarokänslan och bandesignen var fantastiskt.
Hoppas på att 4an blir lika bra, eller bättre...


signatur

<3

Medlem
Skrivet av SlimJim:
Skrivet av Brain:

Jag tror på flopp! Konsollifierat var ordet.

Ja för allt va bättre förr!;)

Spelen vart det iaf... Så länge man inte har ADHD och är allmänt mentalt efterbliven och inte klarar av spel som kräver mer än 20 IQ

Medlem
Skrivet av Cane:
Skrivet av SlimJim:
Skrivet av Brain:

Jag tror på flopp! Konsollifierat var ordet.

Ja för allt va bättre förr!;)

Spelen vart det iaf... Så länge man inte har ADHD och är allmänt mentalt efterbliven och inte klarar av spel som kräver mer än 20 IQ

Trollin much?

Du tror att ADHD skulle göra det svårt för någon att spela? Jag kan förstå kopplingen till koncentrationssvårigheter, men snälla lilla, i detta 0-koncentrationssamhälle så är det svårt att urskilja folk som har ADHD mot exempelvis den vanliga hormonella stekaren med "pappa betalar" komplex.
"Allmänt mentalt efterbliven", precis som ditt inlägg.

Medlem
Skrivet av Traveller in time:

Bokade just flygbiljetten.

Word?

Medlem

ser jag i syne! herregud om detta blir verklighet nog det bästa spelet jag körde när jag va runt 10 så grymt bra

1
Skriv svar