Första Elder Scrolls V: Skyrim-infon inom kort

Robot
Första Elder Scrolls V: Skyrim-infon inom kort

Februarinumret av Game Informer innehåller 14 sidor om uppföljaren till Elder Scrolls IV: Oblivion.

#bethesda, #the-elder-scrolls-v-skyrim


Medlem
Första Elder Scrolls V: Skyrim-infon inom kort

Gott

Medlem

lite komiskt att man får info om att det kommer info. Den Svenska byråkratin har tagit sig ut på världsmarknaden!


signatur

Kvadratich, Praktich , Gut.

Medlem
Skrivet av Skäggbiffen:

lite komiskt att man får info om att det kommer info. Den Svenska byråkratin har tagit sig ut på världsmarknaden!

Senast var det planetside 2 nyheter det var nyheter om. Men men, är man hypad så är man, å det är svårt att inte vara när det gäller elder scrolls.

Medlem

Första infon? Det läckte ju hur mycket som helst redan i Juli 2010... Så detta är samma info fast från en tidning?

Skrivet av lolBEEF:

Första infon? Det läckte ju hur mycket som helst redan i Juli 2010... Så detta är samma info fast från en tidning?

Läkte? Vart? Varför ser jag inga bilder?

Medlem

Flera ovan: I mitt tycke är det en högst relevant nyhet. Game Informers besked betyder att att vi med största sannolikhet kommer att bjudas på nya bilder mm. från spelet inom bara någon vecka. Elder Scrolls är och förblir en av de största och mest kritikerrosade RPG-franschiserna genom tiderna, framför allt till PC (men även till Xbox 360 i och med Oblivions smått absurda genomslag). Jag ser inte hur det här INTE är intressant för någon som är intresserad av spel i allmänhet och den här genren i synnerhet. Och det är jag. Intresserad alltså.

lolBEEF: Den första _officiella_ infon då?

Medlem
Skrivet av Skäggbiffen:

lite komiskt att man får info om att det kommer info. Den Svenska byråkratin har tagit sig ut på världsmarknaden!

Indeed. Det händer ofta på FZ nu för tiden. Allt för att generera klicks gissar jag.

Medlem
Skrivet av lasershock:
Skrivet av Skäggbiffen:

lite komiskt att man får info om att det kommer info. Den Svenska byråkratin har tagit sig ut på världsmarknaden!

Indeed. Det händer ofta på FZ nu för tiden. Allt för att generera klicks gissar jag.

Se mitt svar ovan.

Moderator | Testpilot
Skrivet av Skäggbiffen:

lite komiskt att man får info om att det kommer info. Den Svenska byråkratin har tagit sig ut på världsmarknaden!

Ja vad beror det på tror du?


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Medlem
Skrivet av lolBEEF:

Första infon? Det läckte ju hur mycket som helst redan i Juli 2010... Så detta är samma info fast från en tidning?

Det läckte ingenting i Juli 2010 så jag vet inte riktigt vad du pratar om?

Antar du pratar om TES V: Shadow Realm och diverse andra falska rykten med ingen som helst sanning i dom?

Medlem

Ser fram emot det! En del av mig vill ignorera all fakta om spelet. Screenshots och videor också. Kanske får lite av en "nostalgi-upplevelse" om jag inte kollar upp något, den där sköna känslan av att inte få veta. Hmm.... yeah right that's gonna happen.

Medlem
Skrivet av Kazutoyo:
Skrivet av lolBEEF:

Första infon? Det läckte ju hur mycket som helst redan i Juli 2010... Så detta är samma info fast från en tidning?

Det läckte ingenting i Juli 2010 så jag vet inte riktigt vad du pratar om?

Antar du pratar om TES V: Shadow Realm och diverse andra falska rykten med ingen som helst sanning i dom?

Falska rykten? Ja, de kan ha varit falska. Förutom att personen som läckte det hade rätt om både motorbyte, att spelet skulle utspela sig i Skyrim och High Rock och ett nytt stridssytem. Han skrev även att man skulle kunna ladda in gamla sparfiler.

Det är inte första gången som en anställd har läckt information om ett spel långt innan de officiella källorna men det är en av de första gångerna där personen i fråga hade så mycket rätt om det han sa.

Medlem

Hoppas det kommer bra mod-verktyg då jag gissar att (liksom Oblivion) spelet kommer att vara rätt tråkigt utan moddar.


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Medlem
Skrivet av lolBEEF:

men det är en av de första gångerna där personen i fråga hade så mycket rätt om det han sa.

Och så mycket fel som han sa också, hade väl varit hopplöst om han inte hade lyckats få in några saker rätt.

Och det var ingen anställd, inte ens en läcka. Bara gissningar.

Moderator | Testpilot
Skrivet av Tybalt:

Hoppas det kommer bra mod-verktyg då jag gissar att (liksom Oblivion) spelet kommer att vara rätt tråkigt utan moddar.

Så du gillar inte heller spelen som dem är? Ha..


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Medlem
Skrivet av uberpwnage2.0:
Skrivet av Tybalt:

Hoppas det kommer bra mod-verktyg då jag gissar att (liksom Oblivion) spelet kommer att vara rätt tråkigt utan moddar.

Så du gillar inte heller spelen som dem är? Ha..

Mja, Daggerfall och Morrowind gick an omoddat. Även om jag moddade Morrowind efterhand med allt möjligt.

Oblivion var verkligen oaptitligt utan moddar. Spelade igenom 'main quest' (samt många 'side quest') omoddat en gång mest för att ha gjort det... men insåg att många moddar var nödvändiga för att få en njutbar upplevelse. Konsollskadat och 'levlade' fiender...


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Medlem

Moddandet är 50% när det gäller TES, så att inte ha en moddvänlig motor och ett modd-verktyg som duger skulle nog vara ett misstag.

Inaktiv

För helvete ska dom ha Oblivions uber failade levling system i detta spelet också?

Oblivions lvling var ju så urbotat fail att spelet bara gick att njuta av om man modda det. Hoppas att spelet gör om och rätt eller skiten kan moddas bort.

Fast verkar som om det blir en väg mellan FO3 och oblivion vilket iofs kan funka

1
Skriv svar