3D-teknologi redan i Game Boy Advance SP

Robot
3D-teknologi redan i Game Boy Advance SP

Pepp på 3DS? Du är inte ensam. Men faktum är att Nintendo hade fullt fungerande redan 3D i Game Boy Advance SP - åtminstone bakom företagets stängda dörrar.


Medlem
3D-teknologi redan i Game Boy Advance SP

GBA SP, ahh, det var inte igår!


signatur

AP201 | B650M | 7800X3D | 32GB | RTX 3090
G613 | G502 X | PRO X | G3223Q | PG279Q
OLED55C9 | PS5 | Switch

SvenskaDiablo Discord

Medlem

en GBA uppdaterad + bakgrundsbelysning eller en GBA SP uppdaterad vore inte dumt Men jag är inte för Nintendo speciellt mkt endå.. håller mej mer till nåt mer seriöst som kan leverera mer än bara barnspel.

Medlem

Jo sånt där kan ju vara lätt att säga i efterhand.
"Jo, Commodore 64 var egentligen lika bra som ett GeForce 480 GTS men innehöll en kristall som gjorde att det var för dyrt att tillverka då."


signatur

Hell Tengil, vår befriare!

Medlem
Skrivet av Preath:

en GBA uppdaterad + bakgrundsbelysning eller en GBA SP uppdaterad vore inte dumt Men jag är inte för Nintendo speciellt mkt endå.. håller mej mer till nåt mer seriöst som kan leverera mer än bara barnspel.

Den kommentaren var nog bland de roligaste jag sett på länge. Lever man fortfarande i 2003-talet så hade jag hållit med dig. Tack och lov att sådant inte är fallet.
PS! Jag tar aldrig kommentarer från människor med loggar från företag särskilt seriösa, mr xbox-fanboy.

Medlem
Skrivet av brinkstar:
Skrivet av Preath:

en GBA uppdaterad + bakgrundsbelysning eller en GBA SP uppdaterad vore inte dumt Men jag är inte för Nintendo speciellt mkt endå.. håller mej mer till nåt mer seriöst som kan leverera mer än bara barnspel.

Den kommentaren var nog bland de roligaste jag sett på länge. Lever man fortfarande i 2003-talet så hade jag hållit med dig. Tack och lov att sådant inte är fallet.
PS! Jag tar aldrig kommentarer från människor med loggar från företag särskilt seriösa, mr xbox-fanboy.

Haha, jag skrattar när jag läser det du skrivit nu. Förstår inte var du får ditt "Fanboy" snack ifrån. Jag har aldrig nämnt något om Xbox. Så vart får du det ifrån? Dessutom om du inte tar kommentarer från sånt folk, då måste ja fråga varför du ens bryr dej att skriva till dem? Du har både dubbelmoral och kommer med massa påhitt. Skojare där! haha

Medlem
Skrivet av Preath:
Skrivet av brinkstar:
Skrivet av Preath:

en GBA uppdaterad + bakgrundsbelysning eller en GBA SP uppdaterad vore inte dumt Men jag är inte för Nintendo speciellt mkt endå.. håller mej mer till nåt mer seriöst som kan leverera mer än bara barnspel.

Den kommentaren var nog bland de roligaste jag sett på länge. Lever man fortfarande i 2003-talet så hade jag hållit med dig. Tack och lov att sådant inte är fallet.
PS! Jag tar aldrig kommentarer från människor med loggar från företag särskilt seriösa, mr xbox-fanboy.

Haha, jag skrattar när jag läser det du skrivit nu. Förstår inte var du får ditt "Fanboy" snack ifrån. Jag har aldrig nämnt något om Xbox. Så vart får du det ifrån? Dessutom om du inte tar kommentarer från sånt folk, då måste ja fråga varför du ens bryr dej att skriva till dem? Du har både dubbelmoral och kommer med massa påhitt. Skojare där! haha

Men hur kan du ens låta så förvånad av det han skrev när du själv dömer ut alla nintendoälskare som folk som enbart spelar barnspel? Om du inte förstår vad han trotts allt menar, vilket jag gör, så ska du inte själv kassta sten i glashus.


signatur

Just an honest man in a leather mask

Medlem

Lite roligt att GBA SP blev en större succé än GBA och vanliga GBA försvan ur sortimentet. Precis samma sak hände med DS/DS Lite. Ska man vänta med 3DS?

Medlem
Skrivet av Slutbossen:
Skrivet av Preath:
Skrivet av brinkstar:
Skrivet av Preath:

en GBA uppdaterad + bakgrundsbelysning eller en GBA SP uppdaterad vore inte dumt Men jag är inte för Nintendo speciellt mkt endå.. håller mej mer till nåt mer seriöst som kan leverera mer än bara barnspel.

Den kommentaren var nog bland de roligaste jag sett på länge. Lever man fortfarande i 2003-talet så hade jag hållit med dig. Tack och lov att sådant inte är fallet.
PS! Jag tar aldrig kommentarer från människor med loggar från företag särskilt seriösa, mr xbox-fanboy.

Haha, jag skrattar när jag läser det du skrivit nu. Förstår inte var du får ditt "Fanboy" snack ifrån. Jag har aldrig nämnt något om Xbox. Så vart får du det ifrån? Dessutom om du inte tar kommentarer från sånt folk, då måste ja fråga varför du ens bryr dej att skriva till dem? Du har både dubbelmoral och kommer med massa påhitt. Skojare där! haha

Men hur kan du ens låta så förvånad av det han skrev när du själv dömer ut alla nintendoälskare som folk som enbart spelar barnspel? Om du inte förstår vad han trotts allt menar, vilket jag gör, så ska du inte själv kassta sten i glashus.

Jag sa bara vad jag tycker att Nintendo för det mesta gör, skapar barnspel. Mycket är fokuserat för åldrar på lägre nivå. Om du sen ska ta åt dej det eller inte är en helt annan historia.

Om vi tittar på hur till exempel deras konsoller har utformats så har inte mycket energi lagts på dem. Inte så väl påkostat = ingen bra kvalitet (Brukar man inte säga "Kvalitet före kvantitet"? Utan att positionera mej själv någonstans så kan man ju säga att Microsoft och Sony har slängt ut bra mkt mer på att bygga upp något bra som levererar något bättre än Nintendo rent allmänt. Nintendo skapar mest samma sak om o om igen fast någon förnyad version av det tidigare.

Det är inte jag som kastar sten i glashus när det är ni som har fastnat i barndomen - eller?

Javisst ni och många andra kanske inte kan eller kommer hålla med mej men mkt är sant iallafall. Det handlar bara om att acceptera det sedan. Finns mycket negativt om 360 och PS3 också.

Inaktiv

Släpp Zelda Ocarina of time! Köper det direkt!

Medlem

Så här är det nog med dom flesta teknikerna, dom fanns för länge sen. Var för dyrt eller omständigt bara.

Komiskt att det alltid finns någon som startar upp världens debatt som inte handlar ett skit om ämnet.

1
Skriv svar