Fläsktung story-trailer från Killzone 3

Robot
Fläsktung story-trailer från Killzone 3

Det vankas några riktigt stämningsfulla minuter när kriget drar allt närmare din Playstation 3.

#killzone-3, #guerrilla-games


Medlem
Fläsktung story-trailer från Killzone 3

Nån som sett den: Spolers?

Medlem
Skrivet av Eriand:

Nån som sett den: Spolers?

Ja usch ja, det är bäst du inte ser den


signatur

|| Intel 8700K || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 750 EVO 500GB & Kingston A2000 1TB & Samsung 960 EVO 250GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 || Thinkpad X220

The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.

Medlem

- "This is an Outrage!!"

- "No, THIS IS SPARTA"

Trodde jag att han skulle skrika tillbaka

Medlem

Dom har fixat lite bättre dialoger och röstskådisar sen 2an verkar det som. Det här blir nog vinterns höjdpunkt, nu är jag riktigt glad att jag har ps3^^


signatur

Game long and prosper

Medlem

Höjdpunkt? Knappast. Det lämnar jag åt Uncharted 3 och Mass Effect 3.

Medlem

MASS EFFECT 3!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

EDIT: Inte ens spelat igenom Killzone 2 för att kontrollen var efterbliven. Helt värdelös.

Hoppas dom fixat det till detta... Fast lär troligtvis hoppa över detta spelet.


signatur

All makt åt Stefan Löfven! Vår befriare!

Medlem
Skrivet av SeeJay:

Höjdpunkt? Knappast. Det lämnar jag åt Uncharted 3 och Mass Effect 3.

Eftersom KS3 släpps nästa månad och Uncharted 3 samt ME3 inte förrän i november så konkurrerar dem ju inte om samma vinter

Annars så ser jag själv oerhört fram emot TES V som också kommer i slutet av året. Jisses vilken spelhöst det blir...tid blir fienden no 1.

Medlem

Tack Stege, någon som LÄSER vad folk skriver^^


signatur

Game long and prosper

Medlem

Nä nu är d så här va att d e Dead Space2 som är vinterns största sjärt plug! ha ha.

Medlem

Sången är:
Calamity - Two Steps From Hell, från albumet Legend. Epic!

Medlem

Magiskt, storslaget och ruggigt snyggt! De skojade inte när de sa att de skulle lägga mer tyngd på handlingen men även mer om hur Helghast är och dess folk!

BTW. kontrollen är mer responsiv och kan jämföras med Battlefield 2: Bad Company 2. borde glädja de som inte orkade att anpassa sig

Multiplayer betan var riktigt kul!


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Medlem

Ett tips till er alla. SCEE har sin egna version av denna trailer som innehåller lite andra scener.

http://www.youtube.com/watch?v=uzcD6dR9QKU&feature=player_emb...

Enjoy!


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Medlem

Hoppas att dom inte dummat ner kontrollerna alltför mycket.


signatur

yolo

Medlem

Wooohooo! *längtar*

Jag gillade Killzone 2 skarpt. Blev två genomspelningar, trots att jag till en början inte tyckte det var något speciellt. Men jag lärde mig kontrollerna, gav spelet en chans och sen var det svårt att lämna spelet.. I was hooked.

Medlem

Hade inga problem med kontrollerna i tvåan jag. Och trean ser ju bara ut att bli bättre!

Medlem

Skulle mer än gärna spela en hel kampanj som Helgast. Hoppas man får lite spin-off material framöver.


signatur

Just an honest man in a leather mask

Medlem
Medlem

Killzone 3 och Dead Space 2 blir nog vinterns höjdpunkt för mej! =D

Medlem

"preath"Du har........helt Rätt! Jag tycker som "slutbossen" Helgast är coolast, hill billy/space amrisarna kan suga space/nasse pung mest för att rymden mm inte har förändrat dom något sen 2000 talet. Å sen är d ju mycket coolare me lysande ögon man vill ju att fienden ska kunna se när man kommer, livet är surt på helgan ska ni veta.

1
Skriv svar