Tillbakablick på Guild Wars-gängets historia

Robot
Tillbakablick på Guild Wars-gängets historia

ArenaNet bjuder på en resa bakåt i tiden på en kvart där du lär dig vad som är grunden för allt vad Guild Wars heter.

#arenanet, #guild-wars-2


Medlem
Tillbakablick på Guild Wars-gängets historia

ser ut som en jäkligt kul arbetsplats och "produkt"!

och

Norn, blir min första! varg totem!


signatur

Dear Developers. Rock is overpowered, please nerf.
Paper is fine. Yours truly, ~ Scissors

Medlem

vore grymt kul att jobba med sånt där tror jag

Medlem

Dom har mig i ett järn grepp.

Medlem

Riktigt nice video, hoppas att man själv någon gång efter sin utbildning kan bli något inom spelbransen ;D

Medlem

Jag hoppas jag kan gilla GW2, gillade inte 1an som i princip för mig slutade när jag nådde level 20. Då levlandet i ett mmo är viktigast för mig.. Får se när vi har mer info om GW2. Håller mina tummar dock

Medlem

Fan blir verkligen peppad att starta eget spelföretag nu :). För jag och en kompis har planer på att starta eget nämligen, vi har namn på vårat framtida företag och vi har en hemsida som inte har lagts upp än :P.

Jag hoppas bara verkligen vi kommer nånvart

Medlem

Hoppas de inte går ifrån de principer som gjorde GW1 unikt gentemot den vanliga (och tråkiga) MMO-scenen *host*WoW*host. Kan inte bli annat än episkt!

Medlem

Charr för mig. Och 250 anställda, varav jag tror det är runt 75 som är grafiker.


signatur

Gammalt nick: General Hotshot
All makt åt John, vår befriare.

Medlem

Kekai Kotaki <3

Medlem

Inte för att driva upp hypen, men THIS IS GONNA BE THE BEST GAME EVAR!!!

Medlem

Blir nog en Charr Warrior för mig. Eller en Human Warrior.

Fy fan, kanske kommer fastna i MMORPG träsket detta år!

Detta eller Star Wars The Old Republic kan nog dra ner mig igen i träsket!


signatur

All makt åt Stefan Löfven! Vår befriare!

Medlem
Skrivet av Kerrai:

Jag hoppas jag kan gilla GW2, gillade inte 1an som i princip för mig slutade när jag nådde level 20. Då levlandet i ett mmo är viktigast för mig.. Får se när vi har mer info om GW2. Håller mina tummar dock

Då ser jag att du bara de spelade spelet i ett fåtal timmar. I alla fall levlandet i GW tar aldrig slut, efter du nått 20 är din kamp att utveckla din karaktär, inte med XP utan med skills som du samlar på dig världen över.

Medlem

Dom verkar lyssna på communiyn, det gillar vi


signatur

hejsanhejsanhejsan

Medlem

Risken är överhängande att man går ned sig i MMO träsket


signatur

"Speed has never killed anyone, suddenly becoming stationary... That's what gets you"

Medlem

GE MIG GW2 NU!!!

1
Skriv svar