Nya rasen i Dawn of War 2: Retribution röjd

Robot
Nya rasen i Dawn of War 2: Retribution röjd

I samband med information om att varje ras får en egen specialutgåva röjs även vilken som blir den sjätte rasen.

#warhammer-40000-dawn-of-war-ii, #warhammer-40000-dawn-of-war-ii-chaos-rising, #warhammer-40000-dawn-of-war-ii-retribution


Medlem
Nya rasen i Dawn of War 2: Retribution röjd

De gillar vi, det betyder förmodligen att dom har minst 1 expansion till på gång, för antingen necrons eller dark eldar. hoppas på det iaf

Medlem

Imperial Guards, ingen tvekan. Normala människor som skickas ut i galaxens mörkaste hörn för att försvara Gudakejsarens imperium mot det absolut hemskaste som kan komma ifrån mänsklighetens mardrömmar utrustade med vapen som kan lika gärna jämföras med ficklampor mot vad dem går upp mot. Jag är så på!
http://2.bp.blogspot.com/_RvjW5Dyb42k/TLGFXtR_6mI/AAAAAAAAADk/XICLOWI7TCM/s1600/wallpaper_warhammer_40000_dawn_of_war_-_winter_assault_03_1680x1050-600x375%5B1%5D.jpg


signatur

Gammalt nick: General Hotshot
All makt åt John, vår befriare.

Medlem

Fan. Vad. Najs.

Medlem

Det enda roliga imperial guards har är ju ogryns, de är tuffa


signatur

A casual stroll through a lunatic asylum shows that faith does not prove anything. -- Friedrich Nietzsche

Medlem

ska bli intressant att se vilka enheter imperial guard har tillgång till.

Medlem

eldar och sisters of battle är mina favos så hoppas man får se lite mer av sisters of battle nån gång

Medlem
Skrivet av Parzec:

Det enda roliga imperial guards har är ju ogryns, de är tuffa

*host* Baneblade *host* ^^

Mycket trevligt att se IG också, hade varit riktigt lamt om de hade utelämnat dem. En expansion med Tau, Necrons och Dark Eldar hade ju inte varit fel dock.

Hoppas innerligt de har kvar rejäla modifieringsmöjligheter, en riktig meta-kampanj (inte den pseudo-metaskiten de hade i Chaos Rising) med riktiga valmöjligheter och bra med Wargear och abilities.


signatur

För övrigt anser jag att Tellus bör förstöras.

Medlem

HURRA!!!


signatur

Nostalgia is a hell of a drug Benny.

Inaktiv

Det här blir guld.

Medlem

Och Collector's Edition har kommit in på den amerikanska thq sidan, men ingen annanstans . . . mummel mummel


signatur

A curse on humanity. A curse of life. A curse on me. A curse on you.

Medlem

Aww, hade hoppats på tau. Imperial Guards är rätt fina de med dock.

Medlem

Space Marine packet förbokat på steam!
Jupp detta kommer bli Fet nice.

Medlem

fan va fett. Lirade DoW 2 rätt mkt har inte testat första expansionen. Singleplayer var supermysigt och imperial guard har alltid varit min favvo warhammer 40k ras. Ska lätt uppgradera mitt dow 2 med alla expansioner när dett akommer. Hoppas singleplayer är lika bra denna gång

Medlem

Imperial Guards ftw!!!

Ge mig en Comissar och en squad i Karskinn mundering och jag är redo!

Medlem

Imperial guard trogen.

Ser fram emot expansionen.


signatur

Just an honest man in a leather mask

Medlem

Så man måste välja!? Oj oj! Beslut beslut... :-S


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Inaktiv
Skrivet av Tybalt:

Så man måste välja!? Oj oj! Beslut beslut... :-S

Det är 4 delar gear för singleplayer kampanjen, så det är ingen kris om man inte får dem från de andra. Vill man ha alla kan man köpa Collector's Edition som dock kommer kosta lite mer (typ €40 mot €30 för vanliga).

Medlem

imp guard eller space marine for the emperor!!!


signatur

Ah, yes. 'Reapers.' The immortal race of sentient starships, allegedly waiting in dark space. We have dismissed that claim

Medlem

Hade Hoppats på Necrons eller Tau men IG funkar väl

som tur är min favvo ras redan med (Tyranids)


signatur

Min Dator Går På StjärnKraft !

Medlem

Ända sedan DOW I har jag ogillat Imperial Guard. De var totalt värdelösa i ettan och är säkert lika värdelösa nu.
Köpt både DOW II och DOW II Chaos Rising men om denna expansion endast tillför IG som single player kampanj och multiplayer så hoppar jag nog denna. Imperial Guard=Icke Godkänd.=IG.

PS
Blev medlem på FZ bara för att säga detta.

Medlem
Skrivet av Buio:
Skrivet av Tybalt:

Så man måste välja!? Oj oj! Beslut beslut... :-S

Det är 4 delar gear för singleplayer kampanjen, så det är ingen kris om man inte får dem från de andra. Vill man ha alla kan man köpa Collector's Edition som dock kommer kosta lite mer (typ €40 mot €30 för vanliga).

Nåväl, spelar ingen roll just nu eftersom DoWII inte ens startar längre efter någon automatisk (steam eller live?) uppdatering.


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Medlem
Skrivet av Tybalt:
Skrivet av Buio:
Skrivet av Tybalt:

Så man måste välja!? Oj oj! Beslut beslut... :-S

Det är 4 delar gear för singleplayer kampanjen, så det är ingen kris om man inte får dem från de andra. Vill man ha alla kan man köpa Collector's Edition som dock kommer kosta lite mer (typ €40 mot €30 för vanliga).

Nåväl, spelar ingen roll just nu eftersom DoWII inte ens startar längre efter någon automatisk (steam eller live?) uppdatering.

Har du provat att installera om live? jag hade samma problem med båda GTA 4 och DoWII, hjälpte för mig...

Medlem

Som Imperial Guards commanders gissar jag på IG Captain/Officer, Sanctioned Psyker och Commissar, möjligt att någon sorts Inquisition typ ersätter en av dem med tanke på [http://farm6.static.flickr.com/5286/5327643635_4507c00f04_z.j...]

Medlem

Undra villka squads man kan ha...Men en leman russ är ett måste! imperial guards utan tanks är som macka utan smör... Blir grymt hur som helst

Inaktiv

Om det nu finns både Steam och THQ-Shop exklusivitet...kan man inte få båda? Känns ju korkat att köpa TVÅ spel...

Medlem

om man vill ha reda på lite om IG så finns det en tråd på dawn of wars 2 forum [http://community.dawnofwar2.com/forums/topic/44352]

i den så näms det att IGs heroes är Inquisitor lord(tjej), Lord General(ska ha en sjysst mustasch ), samt Lord commisar

några enheter som jag har sätt blivit bekräftade är:
sentinel(screenshot finns)
baneblade(screenshot finns)
chimera
manticor har nämts samt catachan jungle fighter
har för mig basilisk med
leman russ är nog ganska garanterad att den är med
storm trooper/kaskrin samt vanliga guardsmen borde vara me(har inte orkat läsa hela tråden men dessa enheter finns redan i spelet)

finns säkert en del andra enheter med fast jag kommer inte ihåg alla som har nämts

angående single player så har alla raser egna kampanjer (ej skirmish ala Dark crusade/soulstorm) och varje pack man kan köpa ger 4 föremål för den ras man valt att köpa, Relic har sagt att man kan köpa dem andra packen via steam efter realease för en mindre summa per pack

dock om man har svårt att välja så bör man nog välja collectors edition då alla pack ingår i denna

Medlem

Härligt! Baneblade mos! Och Basilisk är inte att förglömma, speciellt när de skjuter earthshaker shells. Relic får gärna dumpa GFWL så blir det riktigt bra betyg.


signatur

Intel i9 9900K @ 5000 MHz, Aorus Master Z390, GeForce RTX 4090, Corsair Vengeance RGB PRO DDR4 / CL19 / 32 GB / 4000 MHz

Medlem

Imperial Guard är visserligen riktigt coola men varför ska dom alltid släppa samma raser?


signatur

Game long and prosper

Medlem

Nu kände jag helt plötsligt för att spela lite DoW 2. Det var länge sen sist. *Startar Steam*

12
Skriv svar