Det här handlar Fable III om

Robot
Medlem
Det här handlar Fable III om

orkade inte ens spela ut 2an.. men tror nog detta blir ett köp ändå


signatur

Suup homie

Nja tror jag hoppar detta. Kan de inte släppa PC versionen samtidigt som konsol versionen så är det ett skitspel mina ögon.


signatur
Medlem

Jag är i alla fall lite taggad inför Fable 3.
Ska sitta o nörda det över VTFF (Vecka till FörFogande).

-Edit-
Videon fick mig dock inte mycket mer taggad...
Mer tvärtemot..

Ser lite små rörigt ut...
Hoppas dock att det är lika bra som 1an och bättre än 2an ^^

Medlem

Jasså snackar huvudpersonen nu? Eller är jag ute och cyklar?

Medlem

Var det bara jag som reagerade på att kulan vid 02:14 var formad som en modern, finkalibrig kula som avlossats från en hylsa(?) när pistolen var krutladdat, vilket innebär att kulan borde vara rund. För att inte tala om att kulan cirklade, vilket är en indikation på att pipan på vapnet är räfflat...

Hoppas de gör sin hemläxa nästa gång... =P

Medlem
Citat:

S.S. Viator 2010-10-21 23:49:51 #5

Var det bara jag som reagerade på att kulan vid 02:14 var formad som en modern, finkalibrig kula som avlossats från en hylsa(?) när pistolen var krutladdat, vilket innebär att kulan borde vara rund. För att inte tala om att kulan cirklade, vilket är en indikation på att pipan på vapnet är räfflat...

Hoppas de gör sin hemläxa nästa gång... =P

Kulan var inte direkt spetsig och pistolen är lite modernare än de som skjuter ut bollarna xD

Medlem

Ska inte detta vara en direkt fortsättning på tvåan?
Då man är kung över hela riket och ska styra det.
Vart har då dom lysande blåa tatueringarna som man fick på sin kropp och ansikte tagit vägen?


signatur
Medlem
Skrivet av Ramrod:

Ska inte detta vara en direkt fortsättning på tvåan?
Då man är kung över hela riket och ska styra det.
Vart har då dom lysande blåa tatueringarna som man fick på sin kropp och ansikte tagit vägen?

Nej, det utspelar sig 50 år senare tror jag. Du börjar om på en ny karaktär som börjar på botten och måste samla människor som stödjer dig i kampen om att störta kungen. Efter det blir du kung / drottning

Inaktiv

Dammit, varför ska denna hösten vara så fylld med bra titlar och releases =(

Fallout + Fable + Kinect..... Sen kanske även GT5. = stort hål i plånboken

Medlem

Älskade ettan, har inte spelat tvåan, kommer garanterat spela trean när den kommer till PC.

Medlem

Om man inte vill störta kungen då? Kan man spela som typ lojal prins då eller?


signatur

Make 'em laugh; make 'em cry; make 'em wait.

Medlem

Jag ÄLSKAR den nya grafikstilen En revolution a´la 1700-tals känsla höjer bara hypen ännu mer


signatur

Game long and prosper

Inaktiv

Gillar valet av epok. Revolutionen har man inte upplevt i spel tidigare, iaf inte ofta

Medlem

Undrar om Fable IV kommer komma

1
Skriv svar