Nya gameplayfilmer från Diablo III

Robot
Nya gameplayfilmer från Diablo III

I slutet av förra året visades nytt gameplay från Diablo 3 upp. Undrar du hur runor kommer fungera? Ta dig en titt!

#diablo-iii


Medlem
Nya gameplayfilmer från Diablo III

Coolt
!


signatur

Niet.

zsm
Medlem

Min första tanke var "uj, ser rätt enformigt ut" :/

Medlem

Jag är ledsen Blizzard, men det där ser inte ut som det Diablo jag en gång älskade.

Medlem

Visst var diablo 2 kul, men kan de verkligen inte utveckla lite efter 10 år?


signatur

Don't tell me i got no life, im a gamer, i got millions.

Menar dom allvar med grodorna? Eller var det bara nå skit för att få publiken att skratta? Hoppas verkligen det.

Medlem

Nej det var allvar med dem. Värsta är att vissa verkar gilla det på flashbacks diablo tråd t.ex, ser ur fult fjantigt osv ut


signatur

The King is Back

Medlem

Dålig kvalité på klippen. Ids inte titta.


signatur

In peace, sons bury their fathers, in war, fathers bury their sons.

Medlem

Vad är det för taskig kvalité? Jag vägrar kolla.


signatur

"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/

Medlem
Skrivet av bjosarn:

Vad är det för taskig kvalité? Jag vägrar kolla.

Håller med, orkar inte ens kolla pga kvalitéten.

Medlem

PVP videon var rätt långtradig, men för övrigt. Looking good I suppose. Var aldrig ett stort fan av Diablo 2 ens(dock älskade jag 1an). Får se om jag gillar det.

Medlem

Det är allt gamla nyheter detta. Dessa grejer visades på Blizzcon 2010. Inget nytt.

Medlem

Underwhelming..

Medlem
Skrivet av Nomz:

Det är allt gamla nyheter detta. Dessa grejer visades på Blizzcon 2010. Inget nytt.

"Senaste veckan har det dykt upp ett antal kortare filmsnuttar på youtube med fräsigt gameplay som tydligen inte tidigare visats från Blizzcon"


signatur

The King is Back

Moderator | Testpilot
Skrivet av FortuN:
Skrivet av Nomz:

Det är allt gamla nyheter detta. Dessa grejer visades på Blizzcon 2010. Inget nytt.

"Senaste veckan har det dykt upp ett antal kortare filmsnuttar på youtube med fräsigt gameplay som tydligen inte tidigare visats från Blizzcon"

"This is a video me and my brtother got at blizzcon 2010 of the wizard in arena battles."


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Medlem

Hehe... men jag hade inte sett dessa filmer i alla fall.


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Medlem

verkar häftigt! Ni kan då väl ändå inte skylla på kvalitén av filmerna när dom är filmade av en kamera av nån random ?

Medlem

Va tråkigt det såg ut, hoppas det där med grodorna är ett skämt.
Vars är min ersättning till frozen orb eller blizzard?!
Dessutom saknar jag min paladin....

Inaktiv

World Of Warcraft + Pokemon?

Medlem

Diablofans verkar generellt vara personer som ligger på den grövre halvan av autismspektrumet. Detta märks på att kommentarer kring Diablo 3 brukar se ut ungefär så här:

"Det ser inte ut som Diablo 2, då vill jag inte spela det."
"Det är för mycket färger. Då får det vara."
"Den filmen är inte tillräckligt högupplöst, jag vill inte titta på den."
"Det är en groda i spelet. Blä."

Inaktiv

Haha, så jävla rätt Den. +1


signatur

"Remember, if your computer gets fucked, don't go ape shit - just fuckin' fix it"

Medlem

Vad fan är det för fel på alla? Det verkar mer som att folk har bestämt sig för att det suger än legitima åsikter baserade på verkligheten.
Jag antar att det är fjortisar som tycker att om allting inte ser ut som i amnesia (dark/gritty) så är det inte "edgy enough" för deras "vuxna" smak. Herregud, kan vi inte ta alla födda efter 1989 och bara slänga dem på en stor ö?

MFC
Medlem

Uhm...

Message from star fleet: Sir... it has failed


signatur

I believe that if life gives you lemons you should make lemonade & try to find somebody whose life has given them vodka & have a party - Ron White

Medlem

Med alla dessa skill-kombinationer hoppas jag att de lägger ner mycket tid på att balansera spelet rätt, både vad gäller PvE och PvP. Vore kul med ett Diablo där man inte behöver ha samma skills och items som alla andra.

Medlem

Nu tänker jag klaga lite på allt folk som klagar på att folk klagar... Folk har väl ffs rätt att uttrycka sina åsikter, varför är det legitimt att säga att man tycker ett spel ser bra ut men inte att det ser dåligt ut eller att man inte gillar det man ser?

Jag tror säkert D3 kommer hålla en hög kvalité, men jag kommer också sakna delar från de gamla spelen. Ett litet exempel taget från de här filmerna, "health potions" som spawnas ur lik då man dödar något. I de gamla spelen så flyger de ur monstren och landar på marken med ett väldigt tydligt ljud. Samma sak med pengar och diamanter som landar på marken med ett "pling". Mycket tillfredsställande med andra ord. Men vad händer nu? Enligt den där mycket lågupplösta videon spawnar de i luften där de hänger kvar och roterar? Med ett kraftigt glödande ljus... Och just på grund av såna saker blir man osäker på om D3 verkligen kommer leva upp till hypen.

Medlem

Jag tycker att både 1å2an hade för å nackdelar.......d där med grodorna visade ju bara hur många olika saker man kan göra å inte ett måste man tar ju dom förmågor som passar en bäst. Detta är ett måste köp för mej som älskar diablo å starcraft,warcraft och hatar wow.

Medlem

Jag tyckte det var en skön idé med grodorna.. Jag kan relatera till Witch Doctor's med hjälp av grodor, så det passade bra tycker jag


signatur

| PC | Xbox One | PS5 | Oculus Quest 1 & 2 |

Medlem
Skrivet av Kimpur:

Jag tyckte det var en skön idé med grodorna.. Jag kan relatera till Witch Doctor's med hjälp av grodor, så det passade bra tycker jag

Kan ju hålla med där, kändes ju som en ball men samtidigt passande skill i och med att det är en witch doctor.:D

Förövrigt om detta tjatande fram och tillbaka ifall det är sämst eller bäst är ju rätt meningslös, alla har sin åsikt och så vidare jaddajadda..

Det som är trevligare att se kanske i var åsikt är väl en typ av uppbackning om varför man tycker så i mina ögon iallafall.:up:

Medlem

Jag tycker också att grodan är ganska häftig, dock kunde de gjort den lite mer "demonisk".

Hoppas att spelet släpps någon gång. Får väl lira lite Diablo II under tiden.

Medlem

Ni som klagar på att det här spelet inte är som Diablo 2 har tydligen inte förstått att det handlar om ett NYTT spel som heter Diablo 3?

12
Skriv svar