Robot
Kissa med Sega

Man skulle kunna tro att det är ett dåligt skämt, men så är inte fallet. "Toylet" är senaste skriket på Tokyos urinoarer.


Medlem
Kissa med Sega

Haha, underbart!

Medlem
Medlem

Känns så typiskt japanskt på något sätt.

I Sverige skulle det i alla fall aldrig funka, skulle bli ett jäkla härj om könsdiskriminering direkt.


signatur

A casual stroll through a lunatic asylum shows that faith does not prove anything. -- Friedrich Nietzsche

Medlem

Starkast tryck och kissa mest skulle nog funka för kvinnor också.


signatur

"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/

Medlem

"Men jag då, som är rullstolsbunden? Jag kan inte spela detta spelet. Diskriminering!"


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Medlem

Nice, skulle vilja testa, no realy jag skulle vilja göra det.

Medlem
Skrivet av conthox:

"Men jag då, som är rullstolsbunden? Jag kan inte spela detta spelet. Diskriminering!"

gå och lägg dig.


signatur

Ah, yes. 'Reapers.' The immortal race of sentient starships, allegedly waiting in dark space. We have dismissed that claim

Medlem

Inget är för lågt.

Medlem

Wow, hur lyckas dom.

Medlem
Skrivet av conthox:

"Men jag då, som är rullstolsbunden? Jag kan inte spela detta spelet. Diskriminering!"

!


signatur

ASUS Z87 Deluxe - 4770K 4,4GHz@1,25v - Noctua NH-D14 - GTX780 DCII@1241 - XMS3 8Gb 1600MHz - Asus Xonar Phoebus - OCZ Vertex Max IOPS 240Gb

Medlem

Haha, made my day. Jäkla roliga japaner i farten nu igen^^


signatur

Game long and prosper

Lyfta en kvinnas kjol,, resten lät lustigt men det där. Är det nån lag på att en viss grad av perversion måste finnas med, När jag förra året gick in på en offentlig toalett i Yokohama satt det halvnakna manga tjejer runt urinoarerna, några i "doggy style" och de gjorde stönande ljud när männen gjorde sina behov. och ja några hade problem då deras "fokus" skiftade.


signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

Medlem

Finns det ingen Co-Op vägrar jag spela, punkt slut.


signatur

AP201 | B650M | 7800X3D | 32GB | RTX 3090
G613 | G502 X | PRO X | G3223Q | PG279Q
OLED55C9 | PS5 | Switch

SvenskaDiablo Discord

Medlem

Japaner är allt bra roliga dom

Medlem
Skrivet av Traveller in time:

Lyfta en kvinnas kjol,, resten lät lustigt men det där. Är det nån lag på att en viss grad av perversion måste finnas med, När jag förra året gick in på en offentlig toalett i Yokohama satt det halvnakna manga tjejer runt urinoarerna, några i "doggy style" och de gjorde stönande ljud när männen gjorde sina behov. och ja några hade problem då deras "fokus" skiftade.

Skumt att dom gör sånt när dom måste censurera sin porr i Japan... Jag har aldrig förstått det, och kommer antagligen aldrig att förstå det heller.

On-topic: Gu' så fånigt!

Medlem

ska nog köpa hem en från japan och installera i badrummet

Medlem

DLC tro ?


signatur

Now you're playing with power... NOW YOURE PLAYING WITH FUCKING SHIT, YOURE BETTER OFF FUCKING SHIT THAN FUCKING WITH THIS FUCKED UP SHIT

Medlem
Skrivet av Ankan:
Skrivet av Traveller in time:

Lyfta en kvinnas kjol,, resten lät lustigt men det där. Är det nån lag på att en viss grad av perversion måste finnas med, När jag förra året gick in på en offentlig toalett i Yokohama satt det halvnakna manga tjejer runt urinoarerna, några i "doggy style" och de gjorde stönande ljud när männen gjorde sina behov. och ja några hade problem då deras "fokus" skiftade.

Skumt att dom gör sånt när dom måste censurera sin porr i Japan... Jag har aldrig förstått det, och kommer antagligen aldrig att förstå det heller.

On-topic: Gu' så fånigt!

Japaner är stora dubbelmoraler, vet du väl?


signatur

Game long and prosper

Medlem

Skulle inte bli förvånad om tjejer också skulle stå o försöka sej på dem där. Skulle se rejält fånigt ut men.. inte ifall man ser nåt bra xD

Medlem

game of the year?


signatur

Ah, yes. 'Reapers.' The immortal race of sentient starships, allegedly waiting in dark space. We have dismissed that claim

Medlem

Så jäkla sjuk idé!


signatur

////Mr.Waterboy
Frukta inte vapnet, frukta bossen som använder det.

Medlem

Skulle gå in där med en trädgårdsslang..

HIGH SCORE MOTHEFUCKAZZ!!!1

Medlem

Haha, snacka om casual gaming!

Medlem

Kladdigt värre, härligt att torka av...

Skrivet av Tommy_h:
Skrivet av conthox:

"Men jag då, som är rullstolsbunden? Jag kan inte spela detta spelet. Diskriminering!"

!

:D:D


signatur

If the left one isn´t right, right is the only one left, right?

Medlem

Suck.


signatur

Besök Patch Is Online för väldigt svala spelrecensioner.

Medlem
Skrivet av conthox:

"Men jag då, som är rullstolsbunden? Jag kan inte spela detta spelet. Diskriminering!"

Du kan väl klämma ur stomipåsen i urinoaren...:up:

Medlem

Tror ni har fel.
1. Tror att det är ett sätt att få MINDRE kladd runt toalletterna.
2. Gissar att kjolspelet var för en västerlänning väldigt påklätt.

5Fz ?
Klart roligt och antagligen smart påhitt.


signatur

Sökes Utrotad: Ljust media-tbord (svarta bokstäver obelyst)
Org.105 swe ej platt | 7 dedikerade mediaknappar | USB-sladd.

1
Skriv svar