Co-op fantasymys till PS3?

Medlem
Co-op fantasymys till PS3?

Hej alla.

Jag funderar på att köpa en PS3 och hoppas att det finns spel som tex gamla klassikerna Baldur's Gate, Gautlet mm. Det jag främst är ute efter är:

co-op
helst fantasy
realtid
gärna "hack and slash"

Jag har kollat runt lite men inte hittat något som verkar likna Baldur's Gate. Diablo 3 kommer inte till PS3 vad jag förstått.

Alla tips, pointers, kommentarer tas emot tacksamt!


signatur

//Snaazex

Medlem

Dragon Age är ett av de bästa spelen till PS3 (i alla fall enligt min mening). Det liknar Baldurs Gate en hel del faktiskt.

Du har tyvärr inge multiplayerfunktion i det.

Medlem

Borderlands


signatur

The best subjects are always people, who never fail to amaze me by their unpredictability.

Medlem

Ta och skaffa din Demon´s souls om du är ute efter ett sjukt grymt RPG dock är det ett av dem svårare spelen så de krävs att man får tåla att man kommer dö och att de man gör i spelet kommer att påverka allt i spelet. Det finns även stöd för att kunna spela med andra för att hjälpa dem med banor och att döda andra för att själv gå plus så att säga.

Medlem

Grymt - tack för bra svar!


signatur

//Snaazex

Medlem

Dead Nation på PSN är FANTASTIKT! co-op offline & Online! MÅSTE köpas! Pixel Junk spelen är i co-op och som folk sagt Dragon Age är som Baldurs Gate.

Du nämnde Diablo 3 likt spel till PS3 och det ska komma ett snart som även har stöd för move som heter Dungeon Defenders.

Finns en hel lista med MOVE spel här BTW:
http://www.gameslist.iwaggle3d.com/


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Medlem

Nice!

Tack för tipsen remac


signatur

//Snaazex

1
Skriv svar