Nya Resident Evil till 3DS mer som gamla Resident Evil

Robot
Nya Resident Evil till 3DS mer som gamla Resident Evil

Saknat den förhöjda puls och krav på vuxenblöjor som tidigare Resident Evil-lir krävde? Gameplay från Resident Evil Revelations till 3DS pekar på en tillbakablick på vad som en gång var.

#nintendo, #capcom, #resident-evil-revelations, #resident-evil-5, #resident-evil-4


Medlem
Nya Resident Evil till 3DS mer som gamla Resident Evil

värdelös han var på sikta. Hoppas dom lägger in autoaim så konsolbarnen kan träffa med sin lilla handkontroll.

Medlem
Skrivet av Hannu87:

värdelös han var på sikta. Hoppas dom lägger in autoaim så konsolbarnen kan träffa med sin lilla handkontroll.

Normalt sett skulle jag hålla med dig men det finns väl ingen kontroll till 3DS? Vilket iofs inte ändrar faktumet att det ser för jävla svårt ut att sikta.

Medlem

Ser fortfarande ut som RE4 och RE5, inte som att dom faktiskt har med en fiende från RE4 i denna filmen.

Medlem

men ångest alltså, gör RE-spelen som på den gamla goda tiden, med utsatta kameror. Det blir ju så mycket bättre spel.


signatur

Death is the servant of the righteous.

Ser värdelöst ut plus att frameraten tycks ligga på 7 bilder i sekunden.

Medlem

Grymt grafik!

Medlem

vafan släpp det till ps3 istället då kan det bli nåt och inte till en barnkonsoll.

Medlem

Jag tror nog nästan han skulle använda en hagelsbössa på fienden i slutet^^ Kontrollerna såg åt helvete ut, känner jag lukten av att kontrollerna kommer bli ett minus tecken på FZ recensionen?

För övrigt så är grafiken riktigt snygg, jag är riktigt imponerad på hur mycket 3ds kan prestera för att vara handhållen konsol.
Men som den old school RE fanatikern jag är, snälla låt RE6 bli som de gamla spelen, zombies, fasta kamera vinklar...bra story och xbox 360 + ps3 releaser


signatur

Game long and prosper

1
Skriv svar