Ytterligare en trio DLC till New Vegas på väg?

Robot
Ytterligare en trio DLC till New Vegas på väg?

ZeniMax har registrerat tre titlar som mycket möjligt skulle kunna vara namnet på kommande DLC till Fallout: New Vegas.

#fallout-new-vegas


Medlem
Ytterligare en trio DLC till New Vegas på väg?

Det ryktas om att Burning Man lever...


signatur

Everytime I look at myself, I can't believe how awesome I am.

Bara det inte blir 360 exclusive igen. Då blir jag gnällig.

Medlem
Skrivet av 1DeadlySAMURAI:

Bara det inte blir 360 exclusive igen. Då blir jag gnällig.

Kan ju bero på att dom kanske tjänar mer pengar på Xfuck 360? I dont know :S


signatur

Linux is not user-friendly. It _is_ user-friendly. It is not ignorant-friendly and idiot-friendly

Medlem

Hur kan man spela sönder något som inte finns till PC ännu? Så en text korrigering är i sin ordning:

"Har du spelat sönder Fallout: New Vegas och dess första Xbox 360, än så länge, tidsexclusiva DLC, Dead Money? Då kanske vi kan fresta med tre titlar som skulle kunna innebära lika många DLC-paket på ingång till RPG-pärlan."

Medlem

1DeadlySAMURAI# Det kommer vara exklusift igen då microsoft betalat för att få alla dlc.skulle tro att det är tids exklusift.Men man kan ju se det positivt att man kanke får lite mindre bugs då

Medlem

Själv har jag inte kommit så långt eftersom mitt spel håller på att frysa sig till höger och vänster. Dessutom så tog jag lite fel traits/perks på min första spelrunda. Kör nu på min andra runda. Är inte helt nöjd nu heller men jag orkar inte bry mig längre om perksen

Medlem

Blev besviken på New Vegas, dels är det rörigt att modda eftersom de som jobbat med spelet måste varit höga när de namngett sina grejjer i utvecklarverktygen. PLUS att jag blev så besviken på att de inte fixat blood spatter avståndet i New Vegas. Blir inget blod när man snipar från långa avstånd, och jag älskar ju att smyga runt med fetekikarsiktet atmosfär dödare.

Medlem

kommer nog inte att köpa det new vegas är stort nog.

Jag har inte börjat spela Fallout 3 än, så det kan ta sin tid...


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

MER mer, Jag vill ut i ödelandet igen.


signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

1
Skriv svar