Silent Hill 8 heter Downpour

Robot
Silent Hill 8 heter Downpour

Game Informers "okända" uppföljare var inte mindre än det redan kända Silent Hill 8. Så kan det gå!

#silent-hill-8


Medlem
Silent Hill 8 heter Downpour

Jag fattar inte hur man kan göra 8 delar av detta. Lär er göra något nytt.

Medlem

Ge mig en vettig uppföljare till ett, två och trean i serien!

Medlem

Själv undrar jag har bra vatten effekterna blir.
Om den är tillräckligt bra så kanske man kan skapa en pool med hjälp av stenar och andra föremål för att omdirigera vattnets väg xD

Medlem
Skrivet av GDJb:

Ge mig en vettig uppföljare till ett, två och trean i serien!

Håller med! 1,2 och 3 Var gudomliga! 4an har jag, men bara spelat de ca 1 timma. Kände direkt att det inte var som de tidigare SH, därav har det inte blivit av att jag spelat igenom det.

Hade SH: Homecoming till 360, men det var ju ett skämt!

Har SH: Shattered Momories och det måste jag säga att det faktiskt har en bra "Fear factor"

Men detta Downpour låter bra och intressant på papperet, men får ändå en känsla av "Alone in the Dark" fräckt med att kombinera saker för att bygga nya föremål. Men när spelet kom var det bara pannkaka.

Får bara vänta och se.....

Medlem

Nja, 4an var väl inte direkt dålig, men inte någon klassiker som de första 3 heller. 3an är min absoluta favorit, fast 2an har den bästa musiken

Inaktiv

Släpp det till pc så blir jag nöjd.

Medlem

Nice att vapen kommer gå sönder, nu blir det inte att använda kniven genom hela spelet som i Homecoming^^ Skönt att man kan ställa in svårighetsgrader på puzzel också, älskade den funktionen i 3an <3


signatur

Game long and prosper

Medlem

Jag vill helst bara ha HD-versioner av de tre första spelen. Känns ganska "ghey" att de kallade det här för Silent Hill 8 innan, då de bara räknat upp till 4 förut.

Det låter bra. Blev lite paff när jag läste "Skolor och sjukhus från tidigare spel återkommer inte" men mår bättre över det när jag läser att det utspelar sig i den delen av staden man aldrig besökte i tidigare. Känns som att det kan bli fräscht, nytt och faktiskt skrämmande. Quick Time Events borde de ta bort illa kvickt dock. Finns ingetting som sabbar stämning mer i spel än att behöva försöka om och om igen på samma cutscene. Inlevelsen bara försvinner...

Medlem
Skrivet av DarkZide8:

Jag vill helst bara ha HD-versioner av de tre första spelen. Känns ganska "ghey" att de kallade det här för Silent Hill 8 innan, då de bara räknat upp till 4 förut.

Det låter bra. Blev lite paff när jag läste "Skolor och sjukhus från tidigare spel återkommer inte" men mår bättre över det när jag läser att det utspelar sig i den delen av staden man aldrig besökte i tidigare. Känns som att det kan bli fräscht, nytt och faktiskt skrämmande. Quick Time Events borde de ta bort illa kvickt dock. Finns ingetting som sabbar stämning mer i spel än att behöva försöka om och om igen på samma cutscene. Inlevelsen bara försvinner...

+1, du säger det som om du vore min profét


signatur

Game long and prosper

Medlem

Släpps det inte till PC är jag inte intresserad

1
Skriv svar