På internet finns det snusk

Redaktör
Ponny
På internet finns det snusk

Idag är jag tveksam till www på de flesta plan. Vi bara bråkar och är inte överens om något alls. Mailen har varit selektiv bra länge nu. Vissa mail kommer fram och andra fastnar på vägen, vilket får mig på allvar att överväga gammal, hederlig postgång.

Och medan vi ändå är inne på mer traditionella kommunikationskanaler; vore det inte fint om FZ blev en papperstidning? Idag har det varit lite för många "connection has timed out"-fadäser för att mitt psyke ska stå pall. Orkar. inte. mer.

En annan sak, som egentligen inte mr. internet himself ska hållas ansvarig för, är googles bildsök. Som alla flitiga bloggläsare vet är jag en flitig användare av funktionen. Men, kära hjärtanes (för att låta som en 65 plussare), det dräller ju av... olämpligt innehåll (ja, porr). Jag tänker inte berätta för era oskuldsfulla öron hur sökorden stavas (det verkar ju finnas en del), men jag kan säga som så att i de lugnaste vatten finns riktigt fula (och nakna!) fiskar.

[ia=24473; large]
Så här ser internet ut IRL. Det är sant.

#blogg


signatur

En Bamseponny av folket

På internet finns det snusk

Nej för det svarta helvetet! FZ + print vore en hemskt olämplig kombination. Låter som du har grova internetproblem, så skaffa dig en stabil uppkoppling istället!

Medlem

Haha är det Captain Obvious som har skrivit rubriken?

Redaktör
Ponny

Sebbe: emellertid är det kontoret som behöver en stabil uppkoppling. Åtminstone vad gäller Enterprise.


signatur

En Bamseponny av folket

1
Skriv svar