Ny på jobbet

Skägg.
10 Chambers
Ny på jobbet

Första dagen på jobbet efter päronpermisen och kaffet har flödat. Nattsömnen var såklart lagom störd och jag vaknade i fosterställning i lillspiks säng. Den är ju bara 160 cm lång. Väl på jobbet mötte jag flyttkaoset, med vattenläckor och allt vad det innebär, där jag förpassade mig själv till "spelrummet". Sanningen bakom citattecknen är en rektangulär yta full med lådor, tv-apparater och annat bös, som Thomas P skulle säga. Huvaligen.

Nu sitter jag här i någon form av själpåkallad dimma. Jag kanske inte ska spela #Fable 2 till midnatt idag. Kanske bara till elva.

#blogg


signatur
Redaktör
Ponny
Ny på jobbet

Kanske bara till solen går upp?


signatur

En Bamseponny av folket

Medlem

Kanske bara byta till Bad Company 2?

Skägg.
10 Chambers

Tack för tipsen! Jag ska yxmörda er båda!


signatur

Ni är alla hyvens på redak, förutom den där, ni vet vilken. Hur många blöjskämt fick du utstå under dag 1, Eller eftersom det är redak så hade de väll gjort något med Cooking mama bebisen.


signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

Medlem

"Väl på jobbet mötte jag flyttkaoset, med vattenläckor och allt vad det innebär" hehe, blir det alltid en vattenläcka när du/ni flyttar?


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Skägg.
10 Chambers

Vid de tre företagsflyttar jag varit med har det blivit så


signatur
1
Skriv svar