EA hjälper Funcom med The Secret World

Robot
EA hjälper Funcom med The Secret World

Storföretaget agerar medutgivare på det hett efterlängtade norska onlinerollspelet.

#electronic-arts, #funcom, #the-secret-world, #the-longest-journey, #dreamfall-the-longest-journey


Medlem
EA hjälper Funcom med The Secret World

Minns jag såg en trailer för längesen om det här, har inte hört något sen dess. Men ser onekligen intressant ut

Medlem

Åhh nej... Då var ytterliggare ett spel med ljus framtid och bra visioner nerdraget i smutsen och insparkad i kapitalismens mörka återvändsgränder...


signatur

|| Intel 8700K || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 750 EVO 500GB & Kingston A2000 1TB & Samsung 960 EVO 250GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 || Thinkpad X220

The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.

Medlem

Trevligt om dom går in med lite pengar tycker jag, känns inte som Funcom skulle börja ändra på designen för att gå ner på knä framför EA. Ser fram emot detta spel och Funcoms ekonomi varit halvslak på sista låter det bra.


signatur

subterranean homesick alien

Medlem

Brukar inte vara den som är den men EA OCH Funcom tillsammans... Undra hur bra detta projekt blir...?

Medlem

Jaaa för dåå kommer spelet bli bra...

Medlem

Jag som är supertrött på mmo´s och månadsavgifter vill bara hålla mig undan mmo världen. Men det här spelets atmosfär passar som fisken i vattnet för mig. Jag älskar konspirationer och det ockulta (stavning?).

Vi får se ifall det blir ett bra spel, i så fall kommer det klia i fingrarna när det väl kommer.


signatur

Game long and prosper

Medlem

Man blir alltid något orolig när EA kommer dragandes med sin stora sylt damsugare och sätter press. Hoppas bara dom inte tvingas släppa något halvfärdigt. Detta är det ända mmo som lockar av allt som kommer så jag hoppas det blir bra...

Medlem

ser ut som ett snyggt spel!

Inaktiv

Dåligtspel.se

Medlem

nej f;rfan inte EA! :@


signatur

The best subjects are always people, who never fail to amaze me by their unpredictability.

Medlem

Ser hellre att EA går med dem om att ge ut detta spel än SOE iaf, hade det varit SOE så vet man att spelet hade släppts ett år för tidigt och det hade blivit pressat till max om att försöka vara ännu en WoW kopia, allt SOE petar på blir skit, med EA så finns det iaf en chans att det kommer ut nåt spelbart.

Medlem
Skrivet av Brickwall:

med EA så finns det iaf en chans att det kommer ut nåt spelbart.

Med EA så vet man att spelet kommer anpassas efter att alla ska kunna spela det... vilket i sin tur betyder att det kommer vara fyllt av fjortisar, fuskare och fokusera endast på att dra in så mycket pengar som möjligt.


signatur

|| Intel 8700K || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 750 EVO 500GB & Kingston A2000 1TB & Samsung 960 EVO 250GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 || Thinkpad X220

The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.

1
Skriv svar