Fler säljrekord för Cataclysm

Robot
Fler säljrekord för Cataclysm

Snabbaste månadsförsäljningen någonsin, säger Blizzard om den senaste World of Warcraft-expansionen.

#world-of-warcraft-cataclysm, #blizzard, #world-of-warcraft, #pc-gamer


Medlem
Fler säljrekord för Cataclysm

Fan ta Blizzard asså :S
Dom har fått mig beroende av WoW igen >.<
Grymt bra ändringar och sakerna de har lagt till är guld

Om någon kör på AQ kan ni få joina en guild med 650 pers

Medlem

Jo senaste expansionen är riktigt bra gjord.
Det lovar bra inför andra expansioner och patchar med innehåll utöver fixar.


signatur

"The reality is not limited to the perception that we have traditional used." //Paul Stamets

What you don't learn with wisdom, you learn with pain.

Medlem

Skojjar ni eller. Den sög stenhårt. Du är nu tvungen att raida eller PVP'a seriöst för att få ok gear. Innan kunde du köra heroic på heroic på heroic istället och i alla fall få ut något av det. Nu är heroics mycket svårare (vilket är väldigt bra) men du får absolut ingenting för att göra det. Jag la av efter 2 veckor in på Cataclysm. Skit.

Inaktiv
Skrivet av zelloxy:

Skojjar ni eller. Den sög stenhårt. Du är nu tvungen att raida eller PVP'a seriöst för att få ok gear. Innan kunde du köra heroic på heroic på heroic istället och i alla fall få ut något av det. Nu är heroics mycket svårare (vilket är väldigt bra) men du får absolut ingenting för att göra det. Jag la av efter 2 veckor in på Cataclysm. Skit.

Helt perfekt, för då slipper vi som gillar spelet din typ av spelare som vill ha allt serverat direkt när du dingar max level.
Och för den delen så har det aldrig varit så enkelt att skaffa bra PVP gear som det är nu! Och det är klart som fan att de som är bra på PVP och verkligen sattsar på det ska känna att de har fått något för det. Så inte alla scrubs på varenda jävla server springer omkring med bästa gearen i spelet.

Välkommen till genren MMO! Det är så här det ska vara!
Nog för att wow skulle kunna vara ännu värre, kolla bara L2, fast det är en helt annan sak. Där måste man bota för att kunna komma någonstans.

Medlem
Skrivet av zelloxy:

Skojjar ni eller. Den sög stenhårt. Du är nu tvungen att raida eller PVP'a seriöst för att få ok gear. Innan kunde du köra heroic på heroic på heroic istället och i alla fall få ut något av det. Nu är heroics mycket svårare (vilket är väldigt bra) men du får absolut ingenting för att göra det. Jag la av efter 2 veckor in på Cataclysm. Skit.

Om man vill ha de bästa grejerna (speciellt nu i början) så får man jobba för det. Så ska det vara. Det blir säkert lättare för dig senare när de släpper T11 i heroics men nu i början ska det krävas mer av spelarna imo.

Medlem

Cata är mycket bättre gemöft än wrath of the lich king ( i det mesta..inte allt) imo

Medlem
Skrivet av mrpeters:

Fan ta Blizzard asså :S
Dom har fått mig beroende av WoW igen >.<
Grymt bra ändringar och sakerna de har lagt till är guld

Om någon kör på AQ kan ni få joina en guild med 650 pers

+1 på den, jag har inte spelat sedan TBC och nu har jag dragit upp en rogue från 1 till 81 på en månads tid och dessutom farmat Netherwingmount till den.

Lätt bästa expansionen hittills i alla fall!


signatur

Ryzen 9 5900x & RTX 3070 Ti | Nintendo Switch | PlayStation 5
PSN: DocPjotor | Steam: Gorrsnus

1
Skriv svar