Nya äventyrligheter i Littlebigplanet 2

Robot
Nya äventyrligheter i Littlebigplanet 2

Se Sackboy på nya äventyr i ett filmklipp som ger en fingervisning om alla de tokigheter du kan ägna dig åt i januari-aktuella LBP2!

#littlebigplanet-2


Medlem
Nya äventyrligheter i Littlebigplanet 2

fy fan vad bra detta kommer att bli!!

Medlem
Skrivet av Marcon:

fy fan vad bra detta kommer att bli!!

Verkligen!! Inte så mycket bättre trailer än dom andra dock, men vad gör det... ge mig nu!!!


signatur

hejsanhejsanhejsan

Medlem

Kommer säkert bara bli typ 100ggr roligare än ettan... ! Måste fundera ut vilket slags spel man ska börja göra när det väl kommer ut.

Medlem

Detta kommer bli årets spel. Finns inget snack om saken! Möjligheterna är oändliga och FZ's 4:a kan gå och drunkna i en vattenpöl! 5/5, 10/10, 100/100, 1000/1000!

Inaktiv
Skrivet av Vippe:

Detta kommer bli årets spel. Finns inget snack om saken! Möjligheterna är oändliga och FZ's 4:a kan gå och drunkna i en vattenpöl! 5/5, 10/10, 100/100, 1000/1000!

Jag tycker det är mer roligare att nästan alla som recensserat spelet klagar på fysiken.

Var någon på FZ som skrev att han tyckte att man skulle bemästra fysiken för att kunna bemästra spelet, kunde inte hållit med någon mer.

Medlem
Skrivet av Kharif:
Skrivet av Vippe:

Detta kommer bli årets spel. Finns inget snack om saken! Möjligheterna är oändliga och FZ's 4:a kan gå och drunkna i en vattenpöl! 5/5, 10/10, 100/100, 1000/1000!

Jag tycker det är mer roligare att nästan alla som recensserat spelet klagar på fysiken.

Var någon på FZ som skrev att han tyckte att man skulle bemästra fysiken för att kunna bemästra spelet, kunde inte hållit med någon mer.

Håller med till 100%
Jag har personligen aldrig haft något större problem med kontrollen i vare sig LBP eller 2an hittills. Visst får man kanske parera sina hopp lite eller tajma in men det hör ju till? Kontrollerna funkar ju olika i alla spel..

Medlem

Själv har jag 1an för att ja e psn+ are. Tycker att d e ett ok spel perfect för dom som vill pröva på å bygga banor å så men tyvär är de inte min grej lite små roligt å köra online dock fast rörigt i mp. D här e ju typ samma spel som en stor expantion.

Medlem
Medlem

Inte långt kvar nu!

Medlem

Ser fram emot detta spel.


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Medlem

Givet köp! Ska se om jag kan spela det i helgen. Fanns på jobbet igår


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

1
Skriv svar