Spana in Journey på underskön trailer

Robot
Spana in Journey på underskön trailer

Sonys PS3-exklusiva Journey är så smärtsamt vackert att det får tre veckor gammal julmust att skvätta ur öronen på oss - missa inte!

#sony, #journey, #thatgamecompany, #fl0w, #flower


Medlem
Spana in Journey på underskön trailer

hur fan får man detta till snyggt? ser ut som dom där polska tecknade filmerna man fick dras med som barn


signatur

spriten räddade mig från sporten

Medlem

I need this game now!
Vet inte varför, men känslan och atmosfären jag fick av videon här så fick jag en 'vill ha' känsla!

shaitan:
Har du inget hjärta!? Det här är ju på en helt annan nivå än de där läskiga gamla öststatstecknade filmerna från förr!

Medlem

Ja det är ju stilistiskt som attan, fast undrar hur det spelas

Medlem

Gamla mystiska civilizationer gillar jag och väldigt intressant och stilisktiskt. Ett fett soundtrack till detta bara och det är instant win!

Medlem

Mmmm, skön musik och stämning. Flower var ju riktigt najs (på ett helt annat sätt än, säg, Black Ops), så det är väl stor risk att man skaffar detta också. Antar att priset blir ungefär som för Flower.

Medlem

...."underskön"?!?

Ironi eller? För det där var det sämsta jag sett. Ser ut som nån uruselt tecknad barnfilm från 70-talets Polen eller nåt.

Medlem

Så med andra ord spelar man en burkaklädd kvinna från ett hett sandigt arabland som beger sig norröver till ett snöigt norden? Får man ta med sig sina anhöriga?


signatur

"All those moments will be lost in time... like tears in rain. Time... to die." - Roy Batty

Och här blev jag lockad av löften om Scarabe´er och 80 tals rock från rubriken

Seriöst så var det där tårdrypande vakert.


signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

Medlem

Gäsp.... zzzzZZZZzzzzzzZZZZZzzzzzz

Medlem

Mystiskt och ovanligt, trevligt

Medlem

Ni som dissar har ju ingen poetiskt syn på hur vackert detta kan bli.

Världen är så mycket mer än att få mest frags.


signatur

Save thy self, because nobody else will.

Medlem
Skrivet av Roy Batty:

Så med andra ord spelar man en burkaklädd kvinna från ett hett sandigt arabland som beger sig norröver till ett snöigt norden? Får man ta med sig sina anhöriga?

+1 haha...

Snyggt för och vara konsoll...

Snyggast arabluva vinner?

Ish
Medlem

Hur kan ett spel till konsol ens bli snyggt.. Typ noll AA överallt.


signatur

"If the road ahead is long, don't turn back"

Medlem

Det ser riktigt mysigt ut faktiskt.

Skrivet av Sebastian Lind:

shaitan:
Det här är ju på en helt annan nivå än de där läskiga gamla öststatstecknade filmerna från förr!

Skönt att höra att man inte är ensam om att minnas de där, usch å fy!

Skrivet av Roy Batty:

Så med andra ord spelar man en burkaklädd kvinna från ett hett sandigt arabland som beger sig norröver till ett snöigt norden? Får man ta med sig sina anhöriga?

Drog upp lite läsk i näsborren när jag läste det där, hahaha.


signatur

Cptn BaseballBatBoy!

Medlem

Lite sent ute, har redan förbluffats av hur vackert spelet är i en månad nu av den här trailern.


signatur

Gammalt nick: General Hotshot
All makt åt John, vår befriare.

Medlem

Detta spel ser ju fantastiskt bra ut.

En del kommentarer visar att många personer ser "bra grafik" enbart som att det "skyfflas" runt mycket polygoner och används en massa filter. Försök hitta er konstnärliga ådra!

Medlem

Verkar rätt nice.. gillar sagolika spel med maffig musik.

1
Skriv svar