Medlem
3DD...

Nintendo...tack för mitt beroende...
Nu är ju snart nya 3DS här...mars eller?
Regionskodad, förblindar barn och ger oss vuxna migrän, kan det bli bättre?
Visst släng in lite gamla 64-spel och succén är given.
Börjar känna att det är dags för min första riktiga bärbara konsol, har faktiskt inte haft en enda under dom snart 25 år jag aktivt spelat... fan det var deprimerande att skriva, snart är man tretti alltså.
Visst, brorsan hade några Game&Watch och man fick någon liten Tetrisnyckelring nån gång men ingen riktig konsol.
3DS har en hel del jag faktiskt vill spela, dels "nya" Ocarina men också Resident Evil. Dessutom är det alltid skönt att ha en liten maskin att plocka med sig eller slänga fram till syskonbarnen om dom väsnas för mycket.
3D lockar väl annars inte speciellt mycket, säkert kul men i längden...nja.

Att den blir regionskodad är ju lite surt, tack för det piratjävlar, men lär nog inte påverka mitt spelande alltför mycket.

Appropå 3D, när kommer Star Wars i 3D?....
Kanske efter den femte eller sjätte blu-rayutgåvan men snarare efter den elfte...

<object width="486" height="275"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/JLltQkcHZys?fs=1&amp;hl=sv_SE"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/JLltQkcHZys?fs=1&amp;hl=sv_SE" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="486" height="275"></embed></object>

Piranha 3D som ju får en uppföljare, Piranha 3DD, är annars mitt filmtips för dagen. Spring break, nakna eller lätt klädda unga människor, som trots att dom är amerikanare inte "fyller ut" mallen för en sådan, ett gäng poliser med en osynlighetsdoktor i spetsen, en galen vetenskapsman som nu gillar det förflutna mer än framtiden... en softporrproducent och ett litet stimm hungriga förhistoriska pirajor. Kan inte bli bättre. Det är en snygg b-film och räkna med det!

M a y T h e F o r c e B e W i t h Y o u

#blogg

3DD...

Det är ingen "Complete Saga", Lucas har sagt att han är intresserad att göra en ny trilogy när han såg hur bra Avatar blev...

I klippet ovan har Darth Vader rosa ljussabel, kanske för att visa sin feminina sida


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

nej, komplett är den ju inte som den är nu heller, sagan har ju lite sidospår med ett par Ewokfilmer och dessutom de animerade delarna...sen finns ju också Dash Rendar...
Mamma hittade den gamla kartongen med Shadows of the Empire på en skrubb, tillsammans med GoldenEye och skickade hem dom till mig. Trodde jag hade förlorat dom för alltid...

Medlem

Oh,Dash Rendar. Är också sugen på min första bärbara konsol faktiskt. Igår satt jag på ett tåg i 5-6 timmar, och alla omkring mig hade laptops medan jag fick klara mig med en mp3-spelare. Nintendo 3DS ser ut att bli räddningen!

1
Skriv svar