Bakom Bethesdas kulisser

Robot
Bakom Bethesdas kulisser

Följ med när Game Informer besöker Bethesda Softworks, där Todd Howard förklarar dåtid, nutid och framtid när det kommer till såväl nya Elder Scrolls V: Skyrim som företaget i sig.

#bethesda-softworks, #the-elder-scrolls-v-skyrim, #egmont


Medlem
Bakom Bethesdas kulisser

Om jag inte misstar mig så var musiken från Oblivion. Mysig arbetsplats får man lov att säga förresten.

Medlem

Klart trevlig film! Bethesda verkar vara ett bra ställe att jobba på.

Medlem

Ja tack till ett jobb på Bethesda. Jag ska bara sadla om helt och hållet..


signatur

"All those moments will be lost in time... like tears in rain. Time... to die." - Roy Batty

Medlem

Bethesda: Där världens alla scriptbuggar skapas !

Medlem

Det verkar vara trevligt på Bethesda. Är så peppad inför Skyrim, även om det är ett tag kvar. Önskar att det triggar utforskande och upptäckarglädjen som Morrowind gjorde.

AW8
Medlem

Fyfan vad fint de hade.


signatur

PC gamer 'til I die.

Medlem

Jävligt fint ja.

Medlem

Tråkigt med kuber bara. Då jobbar jag hellre på typ Dice eller nåt ställe med öppnare arbetsytor.

Ish
Medlem

Soft med gym på jobbet


signatur

"If the road ahead is long, don't turn back"

Medlem

Ah, underbart med såna här genomgångar.
Kan inte FZ:a göra något liknande hos DICE, Avalanche, Starbreeze eller Paradox?


signatur

Have a good time!

Medlem
Skrivet av Brain:

Kan inte FZ:a göra något liknande hos DICE, Avalanche, Starbreeze eller Paradox?

+1

Medlem
Skrivet av Brain:

Ah, underbart med såna här genomgångar.
Kan inte FZ:a göra något liknande hos DICE, Avalanche, Starbreeze eller Paradox?

Dom var ju hos Dice med några medlemmar och kikade på BF1943 förra året. Det hela blev dock pinsamt dåligt gjort. Never again.

Medlem
Skrivet av Karelazi:

Om jag inte misstar mig så var musiken från Oblivion.

Det gör du absolut inte.

Tror de hade ett litet stycke Skyrim musik närmare slutet (det var inte från Oblivion i varje fall), men resten var temat från Oblibvion.

Medlem

Intressant att få se deras whiteboard och världskarta över spelet.


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

1
Skriv svar