20 anledningar att äga en PS3 i år

Robot
20 anledningar att äga en PS3 i år

Sony släpper den heta listan på 20 fläsktunga titlar du bara kan spela på Playstation 3 under 2011.

#sony, #killzone-3, #infamous-2, #littlebigplanet-2, #uncharted-3-drakes-deception


Medlem
20 anledningar att äga en PS3 i år

Jävlar! glad att man äger en ps3

Medlem

The Ico and Shadow of the Colossus Collection , Killzone 3, LittleBigPlanet 2, Uncharted 3: Drake's Deception
De 4 ska jag ha

Medlem

inFAMOUS 2, Journey, Killzone 3, The Last Guardian, LittleBigPlanet 2, Resistance 3, Uncharted 3 och Ico bla bla collection för mig då. Litar mest på Uncharted 3 och The Last Guardian.

Medlem

Det är bara Uncharted 3 som är ett självklart köp för mig på den listan. Kommer kanske att skaffa The Ico and Shadow of the Colossus Collection och The Last Guardian.

Medlem

Aldrig varit så nöjd att man ahr en PS3a som nu, spelar inte ens på 360n längre..

Medlem

Spelar varken X360 eller PS3, de samlar mest damm, vad är det för fel på mig?


signatur

AP201 | B650M | 7800X3D | 32GB | RTX 3090
G613 | G502 X | PRO X | G3223Q | PG279Q
OLED55C9 | PS5 | Switch

SvenskaDiablo Discord

Medlem

Shadow of Colossus collection, Last Guardian, LittleBigPlanet2, Journey dom andra vet jag inte riktigt men ska kolla upp kommer nog släppa många intressanta titlar iår Hoppas också på FFvs13

Medlem

Nu kanske det är dags att köpa sig en ps3 ännu en gång


signatur

| PC | Xbox One | PS5 | Oculus Quest 1 & 2 |

Medlem
Skrivet av mLs:

Spelar varken X360 eller PS3, de samlar mest damm, vad är det för fel på mig?

Håller fullständigt med dig. Mina står bara och samlar damm...

Medlem

nr .1 på min lista och intresse att faktiskt skaffa är att det nu finns en usb ps3 key

Medlem

ps3 key? behövs ju inte nu när man kan signera allt själv och köra direkt på en omodifierad maskin.

vilket definitivt är den största anledningen varför jag kommer införskaffa en ps3 inom kort

lättaste konsolen att köra homebrew på någonsin?

Medlem

Fördelen med att öga både ett PS3 och ett 360 är att man aldrig missar ett bra spel. Och eftersom det är i princip det enda jag kan ögna mig åt så blir det också lätt att hålla sig på diamant-status på discshop det blir en hel del spelköpandes under åren


signatur

”Om det inte var menat att man ska äta djur, varför är de då gjorda av mat?” -Homer Simpson

Medlem

Det spel jag ser mest fram mot just nu är L.A Noir som enligt discshop släpps i juni. Sen väntar man såklart även på uncharted 3 och Max payne 3 och test drive unlimited 2

Edit: bokade precis need for speed shift2-unleashed. Det får man heller inte missa. Med ratt på PS3 var första shift riktigt bra


signatur

”Om det inte var menat att man ska äta djur, varför är de då gjorda av mat?” -Homer Simpson

Medlem

Kommande PS3-spel jag är intresserad av;
Armored Core 5
El Shaddai: Ascension of the Metatron​
Ico Collection
Ni no Kuni
Steambot Chronicles 2 (om det nu kommer)
The Last Guardian
Way of the Samurai 4
Yakuza 4

Agent, Ar tonelico Qoga: Knell of Ar Ciel, LA Noire, LBP2, Uncharted 3 och White Knight Chronicles 2 blir köp så småningom också, men det får vänta tills dom är riktigt billiga.

Multiplattformspel så som Bishock Infinite, Deus Ex, Mass Effect 3 och Skyrim kommer spelas på PCn istället.

Medlem

Killzone 3 är det enda man behöver i år

Medlem

1. Killzone 3
2. MotorStorm Apocalypse
3. Resistance 3 (närmare titt o äre nåt intressant så.)

57 61 72 6e 69 6e 67 20 66 6f 72 20 6e 65 72 64
Skrivet av zelloxy:
Skrivet av mLs:

Spelar varken X360 eller PS3, de samlar mest damm, vad är det för fel på mig?

Håller fullständigt med dig. Mina står bara och samlar damm...

Mina också, finns lika bra spel på datorn också


signatur

59 6f 75 20 72 65 61 6c 6c 79 20 6e 65 65 64 20 74 6f 20 67 65 74 20 61 20 6c 69 66 65 20 69 6e 73 74 65 61 64 20 6f 66 20 74 72 79 69 6e 67 20 74 6f 20 64 65 63 6f 64 65 20 72 61 6e 64 6f 6d 20 73 74 72 65 61 6d 20 6f 66 20 62 79 74 65 73 2e
https://mastodon.social/@olofhaglund

Medlem
Skrivet av joffjoff:
Skrivet av zelloxy:
Skrivet av mLs:

Spelar varken X360 eller PS3, de samlar mest damm, vad är det för fel på mig?

Håller fullständigt med dig. Mina står bara och samlar damm...

Mina också, finns lika bra spel på datorn också

Samma här: 35+ tv-spel i samlingen och allt samlar damm utom PC:n.

Dragon Age 2
The Elder Scrolls V: Skyrim
Mass Effect 3
Star Wars the Old Republic

DÄR har ni mitt 2011 summerat.


signatur

Skippy R.I.P. 17/7 2006

Medlem

har en PS3.. och jag kan faktiskt säga Fan att jag inte köpte en xbox istället..


signatur

spriten räddade mig från sporten

Medlem

Listan imponerar ju inte direkt meeeen Twisted metal, det minns jag från ps(1) kul kul

Medlem

Dem glömde den viktigaste och kanske enda anledningen, att den äntligen har blivit knäckt så man kan köra homebrew.
Kanske man äntligen kan får xbmc eller liknade så att det blir en vettig media maskin.
Spela gör jag helst på PC, min ps3 står mest o samlar damm.
Visst Buzz är kul med kompisar men annars så spelas det inte mycket med den.

Inaktiv

Är inte Ar Tonelico och Hyperdimension Neptunia något för folk som gillar sexuella references?

Medlem

ok det är anledningen till att jag har startat ett spar konto så jag kan köpa en ps3 vid ico&soc releasen

Inaktiv

The Last Guardian är ju den enda intressanta titeln för mig, men tänker inte köpa en till konsol för bara ett spel.

Medlem

2011: Little Big Planet 2

... kort lista.


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Medlem

Gran Turismo 5 var enda anledningen för mig att skaffa en PS3:a... men så besviken man blev på det spelet.

Gran Turismo 3 och 4 är bästa spelen fortfarande.

Medlem

last guardian samt ico/sotc collection. tack för den..

nemen andra spel är väl infamous 2, journey osv. första infamous var helt galet rolig.

nu är det inte många andra spel som VERKLIGEN intresserar mig, men om man kollar på listan och jämför med xbox'x exklusiviteter så bajsar verkligen ps3 på 360 i år.

Medlem

MAG2 move edition!???

Medlem

Hade inte konsollspel haft ett så galet jädrans överpris så hade jag skaffat konsoll för längesen, nu håller jag mig till min PC istället... Inget jag sörjer över dock


signatur

|| Intel 8700K || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 750 EVO 500GB & Kingston A2000 1TB & Samsung 960 EVO 250GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 || Thinkpad X220

The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.

12
Skriv svar