Metal Gear Solid:Philanthropy

Medlem
Metal Gear Solid:Philanthropy

Hej ville bara nämna att när jag satt och skummade igenom filmer baserade på spel på Wiki så upptäckte jag att det finns en fanbaserad film utav Metal Gear Solid. Nyfiken som men e så letade jag upp filmen på skaparnas hemsida och kollade på den. Blev verkligen positivt överaskad. En av de bästa spel baserade filmer som jag sett.
Tycker att alla som gillar Metal Gear Solid borde kolla in denna. Filmen heter Metal Gear Solid: Philanthropy. Och vissar det säg att ni gillar den så sprid den viddare. För det är den första eps utav en trilogi och förutsättningen för de andra vå eps är att folk börjar tala om den första eps och på så sätt får skaparna bidrag till att göra de andra två.

Medlem

länk? (google is your friend ja vet, men skriva 5rader och inte länka känns konstigt )


signatur

Intel kvadrubbelcore 400ghz, 6k interminne 10000mhz, 5yotabite hårdisk, Radeon 7770x6 10gb.

Medlem

För att vara en amatörfilm så är den faktiskt riktigt bra.

Men har dom inte lagt dom andra två delarna på is med tanke på att dom ska göra en Hollywoodfilm?


signatur

"I believe whatever doesn't kill you, simply makes you... stranger." Jokern

Medlem

http://www.mgs-philanthropy.net/ sorry. Glömde länken. Nej de ville vänta och se hur reaktionen blev på den första filmen. De vill ju inte lägga ner en massa tid och pengar på nåt som inte blir väl motagett.

1
Skriv svar