Rykte: PSP2 utannonseras i slutet av månaden

Robot
Rykte: PSP2 utannonseras i slutet av månaden

Nya rapporter gör gällande att Sonys PSP2 tillkännages offentligt den 27 januari vid en presskonferens i Tokyo.

#sony


Medlem
Rykte: PSP2 utannonseras i slutet av månaden

hmm kanske införskaffa när det väl kmr, men vill veta lite mera om den först, vilka funktioner den te.x kommer att ha osv:)


signatur

Spela spel är kul ibland.

Redaktör
Ponny

BTW så får den gärna se ut som den obekräftade konceptbilden.


signatur

En Bamseponny av folket

Medlem

Jag tycker den ser klumpig ut...

Medlem

Tänk om den har HDMI-utgång och man kopplar in den till sin TV och på så sett kan använda den som kontroll när man spelar.

Medlem
Skrivet av McKinley:

Tänk om den har HDMI-utgång och man kopplar in den till sin TV och på så sett kan använda den som kontroll när man spelar.

vore för bra för att vara sant

Medlem

Varför ser inte Playstation Phone så här bra ut, då hade det ju varit ett givet köp!


signatur

www.spelkult.se - Spelkult

Trevligt...


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

D.K
Medlem
Skrivet av Zane86:

Jag tycker den ser klumpig ut...

Det var ett skämt va?

57 61 72 6e 69 6e 67 20 66 6f 72 20 6e 65 72 64

Den ser väldigt bra ut, så ja den får gärna se ut så.
hoppas den har touche.


signatur

59 6f 75 20 72 65 61 6c 6c 79 20 6e 65 65 64 20 74 6f 20 67 65 74 20 61 20 6c 69 66 65 20 69 6e 73 74 65 61 64 20 6f 66 20 74 72 79 69 6e 67 20 74 6f 20 64 65 63 6f 64 65 20 72 61 6e 64 6f 6d 20 73 74 72 65 61 6d 20 6f 66 20 62 79 74 65 73 2e
https://mastodon.social/@olofhaglund

Medlem

Sexig konsol. Ska man skaffa den?

Skrivet av D.K:
Skrivet av Zane86:

Jag tycker den ser klumpig ut...

Det var ett skämt va?

Om man inte vet storleken kanske man tror att den är som en iPad, typ

Medlem

fan den ser fräck ut

Medlem
Skrivet av McKinley:

Tänk om den har HDMI-utgång och man kopplar in den till sin TV och på så sett kan använda den som kontroll när man spelar.

Bästa idén på jag vet inte hur länge!

Medlem
Skrivet av emoraev:
Skrivet av McKinley:

Tänk om den har HDMI-utgång och man kopplar in den till sin TV och på så sett kan använda den som kontroll när man spelar.

Bästa idén på jag vet inte hur länge!

Skulle förvåna mig väldigt mycket om den funktionen inte finns med med tanke på att de redan har exakt den funktionen på den nya Xperia Arc.

Medlem

signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Medlem
Skrivet av McKinley:

Tänk om den har HDMI-utgång och man kopplar in den till sin TV och på så sett kan använda den som kontroll när man spelar.

Du har aldrig hört talas om "PS3" eller Xbox va?

Har ärligt talat aldrig förstått varför man skulle vilja koppla sin portabla till TV, hela grejen är ju just att man använder dessa när man INTE sitter vid sin dator/TV, då använder man ju självklart sin vanliga konsol, som (tro det eller ej) ofta har både bättre kontroller och grafik.


signatur
Medlem

Jag tror den blir för dyr för att bli en hit. Bra hårvara med kvalité kostar


signatur

Det var detta...

Medlem

någon som vill köpa en 3000, så kanske man får ett litet sparkapital till denna skönhet

1
Skriv svar