Champions Online blir snart gratis

Robot
Champions Online blir snart gratis

25 januari gör Cryptic Studios sitt superhjälteonlinerollspel free-to-play.

#cryptic-studios, #champions-online, #star-trek-online


Moderator | Testpilot
Champions Online blir snart gratis

nice, rätt okej lir nu med polare om det är gratis


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Medlem

Hoppas dom gör om star trek också, skönt lir men inget jag vill betala varje månad för.

Medlem

Ja det kanske är lite väl sent nu, men om det är gratis får man väl ge det en chans till.
Personligen tycker jag att alla i EU som betalade vid launch borde fått några månader gratis iom alla rubberbandingproblem... Jag körde den månaden som ingick när det var nytt och sen har jag inte rört spelet.

Inaktiv

Spelet var ju så jävla tråkigt att jag inte ens kommer spela det när det blir gratis.

Medlem

Precis som Exzyz säger, det e så förbannat tråkigt så man vill inte ens spela om det e gratis, Jag brukar få nått ryck då o då o logga in på mitt trialkonto (man får ha upp till 2 gubbar som man kan lattja runt de första uppdragen med, sålänge man vill) men man kommer ihåg efter typ 10 minuter varför man inte spelar spelet.

Nää ska det vara Superhjälte MMO (notera att jag inte säger RPG) så ska det vara DC universe online, det var iaf roligt att spela och inte så jävla sluggiga kontroller som det e i Champions.
Det har å andra sidan lite snålt med powersets och kostymdelar. Men är på det hela myyycket bättre.


signatur

Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.
- Sir Terry Pratchett

Medlem

alla fail mmo blir f2p, bara att vänta på det så kommer det snabbare än väntat ;D


signatur

Does your mother really know you're a game-a-holic?

Medlem

Jag gillade co men betala för det hmm njae så blev bara en månad.

Just nu kör jag faktiskt stae trek online fick en snuskigt bra deal på 3månaders prepaid kort.
Får se sen ifall, jag kommer fortsätta med det.


signatur

quod similis saporem blandeque coruscant

Medlem

Skulel gärna se att Star Trek Online gick samma väg, var grymt kul i betan men alldeles för lite material :/
Sen var markstriderna unbder all kritik, dock var allt som gällde rymdstrider underbart och i f2p-form så är jag gärna med
Go Cryptic ;P

Medlem

Jag ställer mig bakom Star Trek online enligt free-to-play modellen. Jag hade kul med skeppsstriderna osv. men värdet per månad är lever inte upp till innehållet. Jag har absolut inget emot mikrotransaktioner i spelet men då vill jag slippa premunerationskostnaden.

1
Skriv svar