Ger ut 21-dagars trials till den som vill ha :D

Medlem
Skrivet av Sille:

undrar om nån kunde skicka en invite=) skulle vilja ha lite hjälp och en "Guild chat" att förbränna tiden i när man lvlar=) Jag är en totall eve nab aldrig gett spelet chansen som den förtjänar till nu=)

Se PM

Medlem

Jag skulle gärna vilja testa Eve Online. Ser att det finns en demoversion, så kan man köra den i de dagar den gäller och sedan få ytterligare 21 dagar på buddy account?

Medlem

Nej, du kan inte kombinera utan det gäller för skapande av ett nytt konto. Är du intresserad av 21-dagars trial är det bara att skicka ett meddelande till mig med din e-postadress.

Mee
Medlem

Hej

Om det fortfarande finns 21-dagars trial så skulle jag villja pröva det.
Är hyffsat noob på eve men effter att ha kollat på Alliance turneringen så blev jag rätt intreserad och det ser skitkul ut.

Om jag förstår det rätt så kan man speciallisera sig väldigt mycket i detta spelet och ha nytta av att vara jävligt bra på en viss sak, i jämförelse med andra mmo där man är tank, helare och allmän skadegubbe.

Det här med elektronisk krigsföring låter rätt kul.

Medlem
Mee
Medlem

Tack men blev så himla sugen på att testa när jag såg på youtube att jag inte orkade vänta sorry men tack för erbjudandet.

Medlem

Om ngn behöver en 21-dagarstrial så hör av er!

Medlem

Har också en del 21-dagars trails att ge ut. Ni nya som börjar kan få några miljoner för att komma igång lite lättare.

Medlem

Jag skulle vilja börja testa spelet, är det någon som har kvar någon invite?

Edit: Tack, fick en invite

Medlem

Har haft ett par trails och tycker verkligen att spelet är asballt, kanske denna gång är den gång då jag börjar på riktigt?
Hoppas det finns invites kvar

Medlem

Ascoolt spel!! tar gärna en invite om det finns

Medlem

Ge mig era e-postadresser antingen här eller i PM så skickar jag.

Medlem

great! tackartackar

Medlem

Även jag har trial koder, så det är bara att skicka ett PM om ni vill ha.

12
Skriv svar