5 miljoner Pokémon (är ganska många Pokémon)

Robot
5 miljoner Pokémon (är ganska många Pokémon)

Spelet är inte ens släppt utanför Japan men Pokémon Black & White har redan mäktat med att sälja i 5 miljoner exemplar.


Medlem
5 miljoner Pokémon (är ganska många Pokémon)

Föga förvånande.
Jag skulle köpa 5 miljoner exemplar själv om jag hade råd

Medlem

Black eller white?! Skulle nog välja white om jag ska köpa

Medlem
Skrivet av xector:

Black eller white?! Skulle nog välja white om jag ska köpa

det lät lite fel

Medlem
Skrivet av pewpew:
Skrivet av xector:

Black eller white?! Skulle nog välja white om jag ska köpa

det lät lite fel

Jag hoppas inte du menar det jag tror du menar... Bara den tanken är fel i sig...

Medlem

Bara jag som tycker spelet ser ut som fan?
Kanske för att det är en högupplöst film, men ser inte ut som mycket att hänga i granen. Tycker i såna fall dom äldre till GBA såg roligare ut.

Inaktiv
Skrivet av bladefinor:
Skrivet av pewpew:
Skrivet av xector:

Black eller white?! Skulle nog välja white om jag ska köpa

det lät lite fel

Jag hoppas inte du menar det jag tror du menar... Bara den tanken är fel i sig...

Nä.

Medlem
Skrivet av Håkan:

Bara jag som tycker spelet ser ut som fan?
Kanske för att det är en högupplöst film, men ser inte ut som mycket att hänga i granen. Tycker i såna fall dom äldre till GBA såg roligare ut.

De är desperata efter att komma på nya gimmicks så grafiken ser lite konstig ut.

Förstår förresten inte varför "150 nya pokemons" är ett säljargument när de har kvar de tidigare 450 eller vad det nu är. Är ju inte särskilt spännande att "catch'em all" ännu en gång.. "Zubat nr. 98 till samlingen."


signatur

A casual stroll through a lunatic asylum shows that faith does not prove anything. -- Friedrich Nietzsche

Medlem
Skrivet av Parzec:
Skrivet av Håkan:

Bara jag som tycker spelet ser ut som fan?
Kanske för att det är en högupplöst film, men ser inte ut som mycket att hänga i granen. Tycker i såna fall dom äldre till GBA såg roligare ut.

De är desperata efter att komma på nya gimmicks så grafiken ser lite konstig ut.

Förstår förresten inte varför "150 nya pokemons" är ett säljargument när de har kvar de tidigare 450 eller vad det nu är. Är ju inte särskilt spännande att "catch'em all" ännu en gång.. "Zubat nr. 98 till samlingen."

Bara att föra över de gamla från tidigare spel, om man vill.

Medlem
Skrivet av v1lle3:

Bara att föra över de gamla från tidigare spel, om man vill.

Tar ju ännu längre tid


signatur

A casual stroll through a lunatic asylum shows that faith does not prove anything. -- Friedrich Nietzsche

1
Skriv svar