COD2 till steam gratis!

Medlem
COD2 till steam gratis!

nya Call of duty 2 Modern Warfare gratis!!! Inga virus! http://steam.6te.net

Medlem

Jo visst... Jag ger gärna bort min steam-inloggning till en uppenbart falsk sida...

Medlem

Man kan ju faktiskt LÄRA sig göra en hemsida först med :). Kolla på source-koden... han har kopierat en färdig form samt så finns mailen han gjort för att få uppgifterna tydligt uppskriven... Ger inte hotmail ut ip-uppgifter vid brottsmisstankar?

Edit: lunarstormlajv@hotmail.com, Classy...

Medlem

fz.se loggar väll ip för brottsmisstankar, blir verkligen arg när folk skitar ner forumet såhär :/. t.ex. mitt steamacc e ju ändå spel på för rätt många tusen, 5000kr kanske, runt 12-15spel

edit: kolla på koden, alltså seriöst?


signatur

Intel kvadrubbelcore 400ghz, 6k interminne 10000mhz, 5yotabite hårdisk, Radeon 7770x6 10gb.

Inaktiv

Mitt Steam account är värt väldigt mycket. Så stick härifrån.

Medlem

Modern warfare 2 är inte cod2 anmäl snubben för nooberier


signatur

"If you aint first your last" Ricky bobby
"we are genetically different" Brucie kibbutz

Medlem

Lol, vilket fail!

Christopherhund@hotmail.com går formuläret till för tillfället, verkar växla mellan lunarstormlajv@hotmail.com och den förstnämda adressen

Uppenbarligen svensk med tanke på e-post adressen. Om nån orkar är det bara att göra en polisanmälan, hotmail lämnar ju ut uppgifter till polisen jävligt snabbt

Medlem

Skräm inte livet ur grabben nu. Han gjorde ett tappert försök... HEHE ! Sjukt va idioter det finns

Medlem

hahaha Call of duty 2 Modern Warfare stort fail där jäkla scamer.


signatur

Ah, yes. 'Reapers.' The immortal race of sentient starships, allegedly waiting in dark space. We have dismissed that claim

1
Skriv svar