Vinn biobiljetter till James Camerons Sanctum!

Redaktör
Ponny
Vinn biobiljetter till James Camerons Sanctum!

Tävlingsdags ånyo på bloggen. Den här gången ligger det fem vinster med två biobiljetter vardera i potten plus fem stycken skal till iPhone 4. Filmen i fråga heter Sanctum och produceras av ingen mindre än Mr. Avatar himself: James Cameron. Vi snackar kittlande äventyr i undervattensgrottor där den enda vägen ut har - ÅH HERREJÖSSES - förstörts.

Filmen har premiär den 18 februari och är i fräsig 3D. Det enda du behöver göra för att ha chansen att vinna biljetter är att svara på följande:

Vilken känd spelkaraktär skulle du vilja ta med in i en översvämmad grotta och varför?

Motivera med högst 30 ord i kommentarsfältet. Svaren vill jag ha senast i morgon fredag klockan 23:59. På måndag avslöjar jag segrarna. Fem lyckliga vinnare får två biobiljetter till ett storslaget filmäventyr plus ett snitsigt iPhone 4-skal. Lycka till.

[ia=24523; large]

#blogg


signatur

En Bamseponny av folket

Medlem
Vinn biobiljetter till James Camerons Sanctum!

Nathan Drake. Han skulle dels hitta skatter åt oss och dels få oss därifrån.

Medlem

Sonic the Hedgehog - För att få uppleva hans traditionella 16-bitars "luftbubbel-inandningsljudet" och självklart för att hinna hem i tid till middagen!

Medlem

Ska självklart vara "ljud" och inte "ljudet". Dåligt korrekturläst av mig.

Medlem

Thrall, vid detta laget kan han nog kontrollera alla element

Medlem

Super Mario! Vi ger oss ut på äventyr med groddräkterna samtidigt som han kan laga pasta och pizza och när vi sedan blir trötta äter vi svampar och lever livet!

Medlem

Tim från Braid, han hade använt sina timepowers och backat tiden tills vi var ute. Efter det hade vi käkat pizza och snackat kärnvapenhistoria tillsammans.


signatur

dom förnedrar hela Gamer-world!!!

Medlem

Lara Croft.

Duktig på att hitta saker som är bra att ha, och på att hitta vägar därifrån också.

Sen så får man något trevligt att titta på, kanske till och med känna på om man har tur


signatur

Gillar du bra och ösig musik? Checka mitt band INCIVILITY på Spotify

Medlem

Big Daddy från Bioshock 2, han kan utforska de översvämmade grottorna, bära runt på mig och skapa nya vägar med sin arm-monterade borr!

Medlem

Lemmings. Har man en så kommer man garanterat ur varenda knipa man hamnar i, såvida det inte har med våld att göra.


signatur

[MM] Moderna Misstag. R.I.P Antisocial (?)

Medlem

Ecco the Dolphin - Han kan simma omkring och samla krubb alltjämt som han kan hjälpa en att få plats på en rymdfarkost när jorden förstörs för att ge plats åt en intergalaktisk motorväg.


signatur

By deciding what is right you ultimately end up blind.

Medlem

the duke himself för vi vet ju alla att han kan fårånga allt vatten med sina puffror så att vi lugnt kan gå ut


signatur

always use the nubs for cover

Medlem

Mario självklart, han är ju rörmokare, så han kan bygga rör för att föra bort vattnet, blir det stopp är det bara ta fram en svamp och vaskrensaren.


signatur
Medlem

Leisure Suit Larry skulle man åtminstone ha kul innan man dog av svält eller drunkning!

Medlem

En av gudarna från Black & White hade gjort grottan till en oas istället, med en lyxig bar och en massa paraplydrinkar. Det vill säga om det inte är en elak gud som hade höjt vattennivån i grottan...

Medlem

Lara Croft, då hon har som vana att ta sig ur livshotande situationer.
Och om det misslyckas har man i alla fall ett redigt flytetyg så man slipper trampa vatten.

Jag gillar film


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

1
Skriv svar