Fear 3 framflyttat igen

Robot
Fear 3 framflyttat igen

Actionskräckisen drabbar oss när vårsolen lyser som starkast.

#fear-3, #day-1-studios


Medlem
Fear 3 framflyttat igen

Grymt dålig trailer.

Ser inte ett dugg fram emot det här spelet längre :s


signatur

ASUS Z87 Deluxe - 4770K 4,4GHz@1,25v - Noctua NH-D14 - GTX780 DCII@1241 - XMS3 8Gb 1600MHz - Asus Xonar Phoebus - OCZ Vertex Max IOPS 240Gb

Medlem

Nej fy fan, ser riktigt tråkigt ut. Lite B känsla fick jag också.

Första Fear var bra sen har det bara gått utför...


signatur

All makt åt Stefan Löfven! Vår befriare!

Medlem

Tråkigt att det går utför med denna serie. Första FEAR tyckte jag var riktigt suveränt (det enda FPS jag gillar mer är i stort sett bara NOLF från samma utvecklare), andra FEAR var en besvikelse och inte alls lika kul och trean ser så trist ut så det inte verkar bli något köp för min del.

Medlem

men vafan lär väl bli flopp detta...

Moderator | Testpilot

Varför ska det floppa för dom "framflyttar" det? Bara mer tid att jobba på spelet


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Medlem

Tycker både Fear 1 och 2 har har varit riktigt bra, även ifall detta ser lite annorlunda ut...så litar jag på att jag får samma kvalité som de andra två

Medlem

Jag ser fram emot spelet Spelet kanske inte lever upp till sitt namn om nu F.E.A.R. ska stå för Fear = rädsla. Men alla som tror att spelet F.E.A.R heter rädsla på engelska borde inte ta namnet ordagrant riktigt då det bara är en förkortning av "First Encounter Assault Recon"

Medlem

De satsade på action alldeles för mycket jämfört med 1:an där psyko-skrämsel var hela grejen som fick 1:an bli bra (och storyn såklart). Det verkar snarare som ett L4D spel än FEAR vilket är trist. Man fick t.o.m se nightcrawlern som sprang på väggen, värdelöst. Så skönt i första spelet när de frågade om det okända egentligen var det mest skrämmande då man inte alls visste något.

Medlem

FEAR-serien har varit lite som film. Det blir bara sämre och sämre. Nu ska jag iofs inte dra förhastade slutsatser om 3an, men det jag har sett hittills ger inget hopp om att det kommer bli bra.


signatur

Trust is for fools...

Medlem

Värt att notera är att F.E.A.R. 3 INTE utvecklas av Monolith som gjorde första och andra spelet. Jag fick först reda på det nu och det förklarar varför spelet ser ut som skit.

Undrar vad Monolith knopar ihop istället... Vågar man hoppas på NOLF 3?

Medlem
Skrivet av Insanity:

FEAR-serien har varit lite som film. Det blir bara sämre och sämre. Nu ska jag iofs inte dra förhastade slutsatser om 3an, men det jag har sett hittills ger inget hopp om att det kommer bli bra.

+1

Om de inte mot all förmodan lyckas göra en Toy Story (3an är ju bäst)!

It's ok...


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Inaktiv

Vänta ett tag, skräck? Då måste jag ha missat det när jag spelade igenom de tidigare spelen. Alltid trott att fear är ett halvkast actionspel.

Medlem
Skrivet av Brandter:

Vänta ett tag, skräck? Då måste jag ha missat det när jag spelade igenom de tidigare spelen. Alltid trott att fear är ett halvkast actionspel.

F.E.A.R. är alldeles lysande skräck. 1:an var stundvis väldigt obehaglig på ett såntdära mysigt sätt.


signatur

Och dessa förbannade jävla Jehovas vittnen, Muammar Khaddaffi och göteborgare med deras putslustiga vitsar och deras uppblåsta lokalpatriotism

1
Skriv svar