battlefield vietnam?

mmx
Medlem
battlefield vietnam?

Som topicen säger, finns battlefield vietnam till xbox 360? För jag har sett gameplay på youtube men har inte hittat spelet på t.ex. webhallen... eller är det en DLC för bad company 2 till 360 kanske?

Medlem

Går väl bara köpa online till PC iallafall, så skulle tro det är samma för 360'n. Kolla eastore kanske

Medlem
Skrivet av mmx:

Som topicen säger, finns battlefield vietnam till xbox 360? För jag har sett gameplay på youtube men har inte hittat spelet på t.ex. webhallen... eller är det en DLC för bad company 2 till 360 kanske?

Ja, det är ett DLC till Bad Company 2, så att köpa det löst går inte.


signatur

Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.
- Sir Terry Pratchett

Medlem
Skrivet av Zymac:
Skrivet av mmx:

Som topicen säger, finns battlefield vietnam till xbox 360? För jag har sett gameplay på youtube men har inte hittat spelet på t.ex. webhallen... eller är det en DLC för bad company 2 till 360 kanske?

Ja, det är ett DLC till Bad Company 2, så att köpa det löst går inte.

eeeeeh jo.
kollade på det inne i en expert butik:P

Medlem
Skrivet av Cabbe:
Skrivet av Zymac:
Skrivet av mmx:

Som topicen säger, finns battlefield vietnam till xbox 360? För jag har sett gameplay på youtube men har inte hittat spelet på t.ex. webhallen... eller är det en DLC för bad company 2 till 360 kanske?

Ja, det är ett DLC till Bad Company 2, så att köpa det löst går inte.

eeeeeh jo.
kollade på det inne i en expert butik:P

Ja till PC finns det "löst" men titta i vilket forum du befinner dig i....


signatur

Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.
- Sir Terry Pratchett

Medlem

Kan avslöja att det är värdelöst att köpa "löst" i butik. Om du inte samlar på tomma dvd-fodral då Allt som låg i var en skraplott med serienyckel. Har du senaste patchen är allt redan nedladdat.

EDIT: Oj.. var visst inne i krysslåde-forumet.. yee.. (smyger ut långsamt till svartlådans trygga boning)


signatur

PSN: LupX - Got tea-bagged by me? Just following RoE for digital warfare

Medlem

köp det på EA store i spelet.. 1200 MS Points om jag inte har fel för mig.. väl värt pengarna!


signatur

Does your mother really know you're a game-a-holic?

1
Skriv svar