Rykte: Bulletstorm-demo 25 januari

Robot
Rykte: Bulletstorm-demo 25 januari

Testa People Can Flys galna shooter om två veckor.

#epic-games, #people-can-fly, #bulletstorm


Medlem
Rykte: Bulletstorm-demo 25 januari

När jag hörde att det inte har riktig multiplayer så avbokade jag detta... People can fly är kungar och har gjort ett av spelvärldens coolaste spel med Painkiller, tillsammans med asfeta bossar, grymma och inovativa vapen, fet grafik och ett multiplayer som var där uppe på toppen med Q3 och UT (Fatility tävlade i det för herrens namn) så trodde jag att Bulletstorm skulle ha multiplayer.... men inte... nehepp, så det blir ett köp längre fram i tiden. när det kostar en 200-300kr.


signatur

"High life on low budget"

Medlem

Tänkte ungefär likadant, men sen hörde jag att co-op fanns, och det är lika bra för mig.

Medlem
Skrivet av bent toe:

När jag hörde att det inte har riktig multiplayer så avbokade jag detta... People can fly är kungar och har gjort ett av spelvärldens coolaste spel med Painkiller, tillsammans med asfeta bossar, grymma och inovativa vapen, fet grafik och ett multiplayer som var där uppe på toppen med Q3 och UT (Fatility tävlade i det för herrens namn) så trodde jag att Bulletstorm skulle ha multiplayer.... men inte... nehepp, så det blir ett köp längre fram i tiden. när det kostar en 200-300kr.

Tror jag läste nånstans att det skulle ha multiplayer men är inte säker :S kommer helt klart bli ett köpe endå det verkar lite bad ass

Medlem

Men inget demo till PC?


signatur

Hell Tengil, vår befriare!

Medlem
Skrivet av Warwick:

Tänkte ungefär likadant, men sen hörde jag att co-op fanns, och det är lika bra för mig.

Håller med Sen får man ju en trevlig gears teaser också


signatur

To be the man you gotta beat the man!

Medlem

Heter det verkligen demon och inte demot? Det låter inte rätt.

Dessa engelska låneord...

Angående nyheten så håller jag med Bent Toe, om det hade varit MP med så skulle det ha varit betydligt mer intressant. Det här känns som ett "låna av polaren och klara av under helgen"-spel.

Medlem

Demon är mest korrekt.

Demo är ju en förkortning av "demonstration" och man säger ju "en demonstration" eller "den demonstrationen", inte "ett demonstration" eller "det demonstrationen".

"Demot" är däremot swenglish rakt av.

Inget av dem finns med i SAOL.

Medlem

alltså-... detta spel kan inte annat än äga !! lixom kan EPIC misslyckas ?... förutom unreal då xD de sög ju fläskPung !!

men fett att man har bokat detta och självklart EpicEdition så man får gears of war 3 BETAN !! :D:D

detta kommer bli badassssss !!!

Medlem

vad sägs om en epic fail ;D. nej men ser ut att bli bra

Medlem

jäklar vad gltt:P

Medlem

Vaaa? Kommer inte Bulletstorm ha multiplayer??!

1
Skriv svar