Efterlyser BFBC2 spelare ! Jag vet att ni finns där ute!

Inaktiv
Efterlyser BFBC2 spelare ! Jag vet att ni finns där ute!

Sitter och lirar bfbc2 igen nu inför Kz3 som kommer ta upp min tid och liv för ett bra tag efter det släpps men nog om det för vi alla vet ju att vi kommer bli "VÄLDIGT" sjuka från jobbet av någon konstig anledning när det släpps

Nu till min efterlysning:

JAG VILL SE MERA FZ,a spelare inne i bfbc2 eller har verkligen ALLA tröttnat på spelet?

Om inte, sätt i skivan! Adda mig! och spela eller är ni för rädda för att få en round från min GOL sniper i huvet:P


signatur

/i5 760 quad core @ 3.0ghz/Antec Kuhler H2O 920 CPU cooler
GeForce GTX 560Ti 1GB PhysX/1x Seagate Barracuda® 7200.12 1TB

Medlem

Folk har väl äntligen insett att det inte är så bra som de först trodde.

Medlem

Bra spel men synd att det är dött som graven

Medlem

Antar att det gäller PS3? Jag skulle vilja men min PS3 60GB har gått med RLOD så den är skickad på reparation hos PSXCare rätt så nyligen.


signatur

PS3 Slim 320GB (1TB) | Wii U Premium | Xbox 360 250GB | X1 1TB | PS5 + Corsair MP600 Core 2TB | New 3DS XL + Katsukity's Capture Card | PS Vita 32GB | Ryzen 5800X3D, 32GB DDR4 3000Mhz, 240GB SSD, 4TB SSD (Kingston KC3000), Radeon 6700XT, 3TB+4TB HDD, B450M-DS3H | Nintendo Switch

Medlem

Jag lirar BFBC2 väldigt ofta. Dock är jag inne i en Wii-period så mitt Ps3 står och samlar damm ett tag nu.

Om du vill ha vänner så kan du ju alltid kolla in det officiella BF-forumet.

Och det är verkligen inte dött, tvärtom, sedan Vietnam så det blivit riktigt populärt igen. Folk kommer tillbaka från Black Ops då de redan har tröttnat på det skräpet.

bop
Medlem

BFBC2 e fett bra:D

jag kör det ganska ofta. har det till PS3

vad kör du det på? vad heter du?

Medlem

Invitea så kanske jag e på red.


signatur

"High life on low budget"

Medlem

sålde mitt när jag köpte en ny dator och fixade det till PC istället. ovärt? kanske. men det är fruktansvärt mycket skönare att köra på PC.

hur som haver, ska inte börja en rant eller liknande. jag hade kört det med dig om jag hade haft kvar det, det är sjukt roligt.

Inaktiv

@Bop

Psn:Red_eyes_gremlin

Bara att skicka invite


signatur

/i5 760 quad core @ 3.0ghz/Antec Kuhler H2O 920 CPU cooler
GeForce GTX 560Ti 1GB PhysX/1x Seagate Barracuda® 7200.12 1TB

1
Skriv svar