Speltoppen: Kinect Sports petar ner Cataclysm

Robot
Speltoppen: Kinect Sports petar ner Cataclysm

Vi summerar första veckan av 2011 års spelförsäljning och konstaterar att MMO-kungen blir nedpetad av Rares Kinect-debut.

#world-of-warcraft-cataclysm, #kinect-sports, #kinect-adventures, #assassins-creed-brotherhood, #fifa-11, #nhl-11, #call-of-duty-black-ops


Inaktiv
Speltoppen: Kinect Sports petar ner Cataclysm

Var inte helt oväntat!


signatur

i7-4770K @4.3GHz, 16GB RAM, 120GB SSD + 5TB, GTX 780 3GB VRAM, 24" 144Hz 3D, Win8.1 PRO

Medlem

Jag förstår detta lite för Sports är riktigt bra.

Inaktiv

Skulle vara roligt om människorna på bilden spelade Cataclysm.

Medlem

tragiskt att förstaplatsen innehas av Kinect Sports. Att kalla spelet bra är att vara väldigt snäll...


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Medlem
Medlem

Är väl ganska uppenbart att ps3 ligger före xbox 360 på antalet sålde spel. Är mycket lättare och billigare att köra chippat/flashat xbox än ps3 motsvarande variant.

Att köra "kinect" är faktiskt riktigt kul så jag är inte förvånad

Medlem

snart blir allt för casual spelar


signatur

Ah, yes. 'Reapers.' The immortal race of sentient starships, allegedly waiting in dark space. We have dismissed that claim

Medlem
Skrivet av DAoG:

Är väl ganska uppenbart att ps3 ligger före xbox 360 på antalet sålde spel. Är mycket lättare och billigare att köra chippat/flashat xbox än ps3 motsvarande variant.

Tvärt om faktiskt, billigast är Wii eller Ps3 att fixa, 360 är utan tvekast den som är dyrast och har mest risker om du flashar.
Dock är PS3 starkare i Europa, mycket då ci haft Sonys konsoler en längre tid, och därför brukar spelen sälja bättre till PS3 lokalt iaf. Dock säljer nästan alltid multiformat bättre till 360 i världen i övrigt så det går nog jämt ut

Älskar min Kinect men är verkligen inte intresserad av Sportspelet, tacka vet jag Fintess evolved och Dance Central
Men smaken är ju som sagt olika

Medlem
Citat:

Det framgår tydligt att Sonys konsol blir allt mer poppis även i de svenska stugorna.

Det är är ju ganska fjantigt påstående eftersom statistik är så varierande, sonys konsoller har ju normalt varit starkare i europa dock, men kolla på listan så ser man 1 PS3 titel som är där som unik, men 4! xboxtitlar, vilket ger xbox betydligt fler platser och spel på topplistan så om man vill dra någon slutsats borde det vär snarare vara den mosatta vilket vore fel rent statistiskt sett. sportspelen ska ju gå bättre på PS3 då det är i linje med PS3 spelarna intresse, så att de bara går knappt bättre än xbox verkar snarare oväntat i mitt tycke med tanke på hur pass många fler PS3or som finns ute i landet.
Att det inte finns ett enda Move spel på hela topplistan är ju inteheller ett särskilt bra bevis på det fina citatet i artikeln...

Jag tycker det är roligt att se topp listorna, speciellt med PC mot konsoll jämförelsen, men att dra dåliga slutsatser baserad på bristfällig statistik verkar tämligen dumt och bör undvikas om man ska ha vettig trovärdighet

Skrivet av redmac:

tragiskt att förstaplatsen innehas av Kinect Sports. Att kalla spelet bra är att vara väldigt snäll...

Tragiskt att du är tragisk. Bästa casual-liret ever för oss som har vänner.

Medlem

Dubbelpingis på Kinect sports är riktigt skoj faktiskt
inget inköp jag ångrar iaf

Medlem

Tycker det är dags att Laggarch ska ta sig i röva och fixa till black ops! titta på försäljningen till ps3!!! ligger före 360. Det har funnits ute ett bra tag nu och dom kan inte ens fixa fpsdrops! skrattretande irriterande. Ska nog köpa modern warfare 2 idag

Medlem

Säljs den med kinect minns ni wii sports hur många "såldes" där?

Inaktiv
Skrivet av redmac:

tragiskt att förstaplatsen innehas av Kinect Sports. Att kalla spelet bra är att vara väldigt snäll...

Tragiskt att en ps3 fantast får yttra sig om andra konsollers spel,
Redmac, alla tycker inte som du, det finns faktiskt folk som gillar andra spel än dina favoritspell,
att du ogillar det är ju ditt problem.


signatur

Knower of the unknown

KoP
Medlem
Skrivet av Alienshade:

Säljs den med kinect minns ni wii sports hur många "såldes" där?

Kinect sports säljs inte bundlad med Kinect. Däremot säljs Kinect adventures med Kinect.

1
Skriv svar