Nya MMA-utmanaren visar upp sig

Robot
Medlem
Nya MMA-utmanaren visar upp sig

Vilket jävla pulver!

... jag var tvungen

Medlem

Ser jäkligt lovande ut, sedan diggar jag Jens Pulver också.


signatur

"The reality is not limited to the perception that we have traditional used." //Paul Stamets

What you don't learn with wisdom, you learn with pain.

Medlem

Hmm, tveksam, får vänta på lite fler vids och kanske ett demo innan jag kan bestämma mig.

Medlem

Little evil, rolig fighter att se i ringen


signatur

Welcome to the Manglerdome

Inaktiv

Det här borde lätt bli Arcade klassat ^^
enda spel jag testat där det faktist har funnits lite "realism" känsla i submissionen och strikesen är EA sports MMA, dock är det jävligt slött.. ^^

men det här verkar skojj o stampa på människors ansikten

Ish
Medlem

Detta lär ju inte hjälpa MMA som sport iaf.. Inga handskar, och till synes inga regler. Säkert kul spel, men dumt att marknadsföra det som MMA tycker jag. Och Jens Pulver har för övrigt alltid vart ett skämt.. Han har ju inte vunnit en fight på typ 3 år å snackar ändå som om han vore någon slags gud..


signatur

"If the road ahead is long, don't turn back"

Medlem

lite elakt ja, hoppa på folks huvven när de ligger ner, tror inte man skakar varandras händer efter en sån fight nää, kan ju lika gärna slåss med knivar & baseballträn om de ska döda varandra elleR?


signatur

Dear Developers. Rock is overpowered, please nerf.
Paper is fine. Yours truly, ~ Scissors

Medlem
Skrivet av Ish:

Detta lär ju inte hjälpa MMA som sport iaf.. Inga handskar, och till synes inga regler. Säkert kul spel, men dumt att marknadsföra det som MMA tycker jag. Och Jens Pulver har för övrigt alltid vart ett skämt.. Han har ju inte vunnit en fight på typ 3 år å snackar ändå som om han vore någon slags gud..

Han har gjort mycket för sporten, säga att han är ett skämt är att yttra sig för något man inte vet något om. han är snudd på en legend i sporten.

Segrar mot BJ-Peen, UNO, Stevenson, Emerson etc etc. Visst han har inte utvecklas så som sporten har men att han är och alltid varit ett skämt? haha

Medlem

Ser ändå rätt lovande ut. Hoppas att det blir något bra utav det i slutändan. Är det för mycket att kanske hoppas på ett "create a star-mode"?


signatur

"A lie is truth, until you recognize it as a lie. To see the truth behind those lies is probably the right thing to do. However, it may not necessarily bring happiness. Lies are Happiness."

PC-spelare
Dator: TUF Gaming B550 Pro, Ryzen 5600G, 16GB RAM, Sapphire Radeon RX 5600 XT

Medlem

Jodå, detta blir ett givet köp dag 1, precis som UFC2010 och EA MMA.
Man kan ju bara hoppas att man inte tröttnar på detta efter någon vecka dock :/

Förresten, i Vale Tudo får man väl hoppa på motståndarens huvud om man vill, man får iaf stampa och sparka på det.


signatur

"AT LAST, SIR TERRY, WE MUST WALK TOGETHER."

Ish
Medlem
Skrivet av C.A.B-05:
Skrivet av Ish:

Detta lär ju inte hjälpa MMA som sport iaf.. Inga handskar, och till synes inga regler. Säkert kul spel, men dumt att marknadsföra det som MMA tycker jag. Och Jens Pulver har för övrigt alltid vart ett skämt.. Han har ju inte vunnit en fight på typ 3 år å snackar ändå som om han vore någon slags gud..

Han har gjort mycket för sporten, säga att han är ett skämt är att yttra sig för något man inte vet något om. han är snudd på en legend i sporten.

Segrar mot BJ-Peen, UNO, Stevenson, Emerson etc etc. Visst han har inte utvecklas så som sporten har men att han är och alltid varit ett skämt? haha

Vad har han gjort för sporten då? Förutom att promota detta spel som inte har något med MMA att göra?
Vem man besegrat har inget med saken att göra, snarare när man gjorde det. Tror du att någon av dem där är vad dem var eller? Pulver ha ju inte tagit ett steg framåt i sin karriär.


signatur

"If the road ahead is long, don't turn back"

Medlem

Jens Pulver är kanske inte ett skämt sett till hela karriären men
han är lite som en del andra stora fighters från förr, akterseglad
när det gäller teknik och utveckling.

Det är så att man fäller en tår när gammla hjältar faller
igen och igen och igen... det finns flera av dem som
borde lägga av, de är nog för gammla för att
sadla om och lära sig nya tekniker och strategier
att bara tjurrusa går inte i toppen längre.

Spelet... hmm trailern får det att se arkadigt ut men det kan
ju vara så att det bara är trailern som får det att se ut så.
Det föreställer ju tydligen undergroundligor och en del
av dem har tvivelaktiga regler...

Medlem
Skrivet av Ish:
Skrivet av C.A.B-05:
Skrivet av Ish:

Detta lär ju inte hjälpa MMA som sport iaf.. Inga handskar, och till synes inga regler. Säkert kul spel, men dumt att marknadsföra det som MMA tycker jag. Och Jens Pulver har för övrigt alltid vart ett skämt.. Han har ju inte vunnit en fight på typ 3 år å snackar ändå som om han vore någon slags gud..

Han har gjort mycket för sporten, säga att han är ett skämt är att yttra sig för något man inte vet något om. han är snudd på en legend i sporten.

Segrar mot BJ-Peen, UNO, Stevenson, Emerson etc etc. Visst han har inte utvecklas så som sporten har men att han är och alltid varit ett skämt? haha

Vad har han gjort för sporten då? Förutom att promota detta spel som inte har något med MMA att göra?
Vem man besegrat har inget med saken att göra, snarare när man gjorde det. Tror du att någon av dem där är vad dem var eller? Pulver ha ju inte tagit ett steg framåt i sin karriär.

http://en.wikipedia.org/wiki/Jens_Pulver

Vad paratar du om "är vad dom var"? Är du på riktigt? Bara där bevisar du att du inte vet vad du snackar om. BJ var i sin prime, gäller dom andra också.

1
Skriv svar