Rykte: Starbreeze visar upp nya Syndicate på GDC

Robot
Rykte: Starbreeze visar upp nya Syndicate på GDC

Uppsala-studion ska presentera sitt nya spel bakom stängda dörrar, rapporterar NowGamer.

#starbreeze-studios, #the-chronicles-of-riddick-escape-from-butcher-bay, #bullfrog-productions, #syndicate, #ea


Medlem
Rykte: Starbreeze visar upp nya Syndicate på GDC

Jag hade gärna sett ett femte alternativ.. "Alla ovanstående"

Inaktiv

Känns som att någon vill haussa upp aktien inför släppet i hopp om... tja, vad vet jag. Ett uppköp av EA kanske?

Syndicate var jävligt bra på sin tid och jag hoppas ett nytt Syndicate-spel.


signatur

You must construct additional pylons.

Medlem

Hoppas på Syndicate men har samtidigt svårt att se dem lyckas med det

Medlem

Hoppas att nya Syndicate inte blir en vanlig standardskjutare bara.
2D fungerade skitbra till det spelet.
Nåja, de där gossarna vet ju i regel vad de pysslar med så det blir nog bra.


signatur

"Jävla skitprat" - Per Albin Hansson

Medlem
Skrivet av Cane:

Hoppas på Syndicate men har samtidigt svårt att se dem lyckas med det

Mja, jag tror att det kan vara en ganska enkel sak att lyckas med.

På den tiden Syndicate begavs sig så spelade man med en tegelsten till mus och oftast en liten TV (trust me, Im THAT old, so I know).
Med dagens grafik, möss och skärmar så skulle Syndicate bli awesome snyggt.
Lägg sen till lite mer inovativa uppdrag och vapen, kanske ett flerspelarläge, smartare AI, etc.. så är det en given hit

Jag hoppas starkt på snygga videos mellan varje uppdrag som följer en huvudstory, men sen också att det finns sidouppdrag att försöka sig på.

Medlem

Ja aktieköpet vid nyemission har ju lindrigt sagt betalat sig

Medlem
Skrivet av ForrestFox:
Skrivet av Cane:

Hoppas på Syndicate men har samtidigt svårt att se dem lyckas med det

Mja, jag tror att det kan vara en ganska enkel sak att lyckas med.

På den tiden Syndicate begavs sig så spelade man med en tegelsten till mus och oftast en liten TV (trust me, Im THAT old, so I know).
Med dagens grafik, möss och skärmar så skulle Syndicate bli awesome snyggt.
Lägg sen till lite mer inovativa uppdrag och vapen, kanske ett flerspelarläge, smartare AI, etc.. så är det en given hit

Jag hoppas starkt på snygga videos mellan varje uppdrag som följer en huvudstory, men sen också att det finns sidouppdrag att försöka sig på.

Ryktet säger 4 spelars-coop FPS om jag minns rätt.

Medlem

ouch.. går de över till FPS så ändrar de helt konceptet..
Jag säger inte att det behöver betyda att det blir dåligt,, jag blev glatt överraskad av Fallout 3 tex, men jag hade nog föredragit ett Syndicate som orginalet är. Kommit lite för mycket FPS på sistone imho.
No offence, men jag hoppas ryktet har fel

Medlem

Ja d var tider d syndicate! Hadde hoppats på lite bättre möjligheter, för mej är d vicktigt med mer strategiska val i synd. 2an blev aldrig vad jag hadde hoppats på bättre grafic ja men d var inte d jag saknade.....Läste på den tiden om AI n i spelet dom sa att alla gubbarna i spelet levde sina egna liv Ha ha

Medlem

Det LÄR ju vara magic carpet!


signatur

---
Boo!

Medlem

gamla syndicate var jävligt bra på sin tid, vill helt klart helst se nytt av det


signatur

//monster

Medlem

Syndicate! Precis som det var! Bättre grafik bara. Dock ska de behålla att man ser banan uppifrån, inget fps tjafs tack. Och att de behåller den tuffa svårighetsgraden.


signatur

Intel i9 9900K @ 5000 MHz, Aorus Master Z390, GeForce RTX 4090, Corsair Vengeance RGB PRO DDR4 / CL19 / 32 GB / 4000 MHz

Medlem

Tveklöst Syndicate! En remake av den klassikern kan inte bli annat än succé.


signatur

Cptn BaseballBatBoy!

Medlem

Theme Park eller Theme Hospital


signatur

Hell Tengil, vår befriare!

Medlem

Bara de inte förstör spelet genom att göra det till ett FPS. Så många bra gamla spelidéer blir simpla generiska fps, såsom Shadowrun och X-com.

Dom är ju inte bullfrog direkt..

Medlem

Jag tror det blir riktigt bra, hoppas det är Syndicate med co-op i l4d / borderlands-stuk ... Ska bli intressant o se vilken motor de använder, har pratats om unreal-motorn där, hoppas också att det blir den.
Starbreeze har ju gjort bra titlar tidigare, men uppmärksamheten har väl varit högst sisådär... såg förresten att The Chronicles of Riddick- Assault on Dark Athena kostar endast 5€ på steam i helgen, klart värt att prova för er som inte gjort det.
http://store.steampowered.com/app/9860/

Ish
Medlem

3rd person Syndicate med coop!


signatur

"If the road ahead is long, don't turn back"

Medlem

Ja, 3rd-person Syndicate med Co-Op alternativt smarta AI-medspelare (typ Republic Commando).

Medlem

En ny Syndicate trogen originalet skulle absolut kunna bli en succé.
Samma perspektiv, sjukt svår single-player samt multiplayer, mod-verktyg, massor med uppgraderingsmöjligheter och vapen, och förstås massor med kötta och oskyldiga civila som man kan spränga i luften på skoj :evil:


signatur

yolo

Medlem

Holy fuck, jag har missat det här! Äntligen värda nyheter.

Nu börjar det rulla in!

1
Skriv svar