Dreamcast Collection är ett tunt paket

Robot
Dreamcast Collection är ett tunt paket

Endast fyra spel, varav två redan är tillgängliga via digital nedladdning - hur tänkte ni nu, Sega?

#sega, #crazy-taxi, #sonic-adventure, #sega-bass-fishing, #space-channel-5-part-2


Medlem
Dreamcast Collection är ett tunt paket

Wow.

Det kan man säga. Bara fyra ynka spel i en Collection-samling samtidigt som det finns mängder med intressanta titlar att sovra ur? Visst, jag kanske inte hade räknat med riktigt lika många spel som i de gamla toppenbra Genesis/Mega Drive-samlingarna, men det här var faktiskt under all kritik. Underväldigande är bara förnamnet, särskilt som de två spel som inte redan släppts digitalt lär släppas där också snart... vilket gör hela samlingen tämligen meningslös.

Medlem

Där blir det inget köp. Som sagt, tämligen meningslöst.

Medlem

Shen mue för fan..

Medlem

Shen Mue 1-2 och jag hade köpt det direkt.

Medlem

Jupp, Shenmue 1&2 vore underbart

Jet Set Radio, Skies of Arcadia och Virtua Fighter 3 vore inte helt fel heller.

Jag skulle bli förvånad om dom inte kommer så småningom, dom började ju med Dreamcastportningar för bara något halvår sedan och förhoppningsvis så kommer dom fortsätta med det ett bra tag!

Medlem

Luktar som en bitter skribent ^^

Crazy Taxi är galet, soundtracket är bättre än alla musik spel som gjorts = i rest my case

Medlem

Öhh, och var är spelen? Crazy Taxi har redan släppts för länge sen och nyligen separat i ny tappning. Kunde de verkligen inte fixat en lite roligare samling än så här? Det fanns ju en massa grymma titlar till Dreamcast trots allt.


signatur

Cptn BaseballBatBoy!

Medlem

Åh gud, om de bara hade släppt shenmue 1&2 så hade jag köpt det DIREKT!

Min bror hade ett dreamcast som försvann under hanns flytt.. men jag har sett att den kompletta shenmue 2 boxen inklusive alla skivor.. undra vad den kan vara värd nu för tiden..


signatur

Stolt supporter av FZ.
"So, you would dance with a complete stranger, but despise being? near me?"

Medlem

Jag har en moddad US Dreamcast med EU nätagg (kan lira både US och EU-spel) i bra skick med ShenMue 1 & 2...

Står på vinden nånstans...

Medlem

Mesigt med bara fyra spel, men Space Channel 5: Part 2? Fantastiskt!

1
Skriv svar