Nu är det dags att damma av musen och spela Quake 2 en kväll!

Medlem
Nu är det dags att damma av musen och spela Quake 2 en kväll!

Hejsan alla glada Quakers och gamla vänner,

Som ämnet lyder -> Vi tänkte försöka skrapa ihop lite folk till nästa lördag 22/1-2011

Med start 20.00 tänkte vi köra lite 'gibblördag' med 2v2/4v4/FFA på schemat, beroende lite på hur många som kan dyka upp! Detta är alltså inget seriöst, utan mer ett försök att få er gamla stofiler att ha roligt en lördag kväll med spelet som vi alla har massor med goda minnen till och eventuellt avnjuta en fin lager tillsammans! Skall försöka styra privata servers, samt ventrilo för bättre inlevelse och möjlighet till gamla historier

Finns nog några av er som inte ens har spelet kvar. Hänvisar er till denna sida -> http://q2scene.net/forum/viewtopic.php?t=263

Har även lagt upp min pak/config tillfälligt ifall ni behöver sånt -> http://www.mediafire.com/?d55uie3j7xn8rd4

Finns inga giltiga ursäkter nu. Be frugan att ringa hennes polare så hon kan gå på tjejkväll några timmar

Vi ses i #q2.se på lördag, quakenet så klart. Ifall ni behöver hjälp med något eller har frågor så tveka inte! Jag tar emot intresse anmälningar på förhand. /msg PURRI at quakenet eller svara här. Så jag kan försöka ha lite översikt över intresset och ifall det går att ordna.

Jag förväntar mig lite uppslutning nu! Men försök sprid ordet och be gamla klan medlemmar/polare att vara med! Så blir detta bra

Mvh

Medlem

Draxus: Jag tror du har missuppfattat meningen med mitt inlägg. Q4 vet vi inte vad det är nästa lördag. Skapa en egen tråd istället

Inaktiv

Hade gärna ställt upp, men åker till Thailand nu på måndag och är borta i ca 2 veckor så kommer tyvärr inte ha möjligheten att spela då. Men tycker om ditt initiativ! Klart vi skall spela lite Quake 2!

Lycka till och fragga på!

/Berling aka berla. (ergo Gibbus will always rest in my heart)

Hade med glädje varit med och lirat lite, men kan tyvärr inte heller

Medlem

Jag tror fan jag kan. Har inget inbokat och ska se om jag kan lura iväg särringen. Om inte annat får hon öppna ölen.


signatur

[MM] Moderna Misstag. R.I.P Antisocial (?)

Medlem

Låter bra Wimp!

Vi är nog lite avundsjuka på värmen/semestern Berla! Hoppas du får en skön semester!

Verkar som besökandet av många Q2 spelare ifrån förr är väldigt sporadisk här nu för tiden. Vi har för närvarande 12 namn uppskriva och då har jag inte ens frågat de aktiva spelarna ännu. Ser ut att kunna bli ett antal lag! Sprid ordet!

Skägg.
10 Chambers

Envy! Kul iniativ purri!


signatur
Medlem

Du har länk till Q2 i posten och en guide, bara vara med Carl

Uppskriva i detta nu -> PURRI,Welkin,Odium,squix,doc,slipziq!,Revo!,pirkaf,Nail!,bubkez,Wimp,IsB!,mieri,apokalypze,pogo,Rapid,Sir,Raylis

Kan nog bli några till! Ses imorn!

Medlem

Fick tyvärr jobb imorgon, men jag ska försöka orka vara vaken ikväll då och gibba med folköl! Men håll inte andan, men jag ska försöka palla med en kväll..

För min egen del vore det bäst med lite FFA först, så jag slipper sätta någon i en trist situation om det skulle bli för sent Sen är det ju bra uppvärmning för oss som inte lirar mer än för sällan.


signatur

[MM] Moderna Misstag. R.I.P Antisocial (?)

Medlem

Bra initiativ Purri !!
Kul att det dök upp lite folk.

Hoppas ni inte blev besvikna när jag vann


signatur

Virtue is its own punishment...

Medlem

Ja! Var riktigt roligt. Vi fick ihop 4 lag och det var roligt! Tack till alla som dök upp! Får göra om detta framöver så klart. Synd att man kom sist bara!! Så lite besviken är jag Ran

Medlem

Får ta på mig det Hehe! Musen borde nog läggas på hyllan, iaf när man är onykter!

Sorry att jag var tvungen att dra mitt i allt. Men som jag skrev ovan så skulle jag upp och jobba Lite trist att det kom igång så sent :S


signatur

[MM] Moderna Misstag. R.I.P Antisocial (?)

Inaktiv

Gärna mer sådant!

Medlem

Missade detta precis nästa gång är jag på..

1
Skriv svar