Breach går guld

Robot
Breach går guld

Förstapersonpangare med förstörbara miljöer är att vänta till pc och Xbox 360 i slutet av månaden.

#atomic-games, #breach


Breach går guld

ricochet ljudet från denna video fick mig att hoppa in i bfbc2.

Medlem

Kan säkert vara rätt skoj men ljudet?

Medlem

ugh, såg ut och lät som nåt b-spel.

Medlem

Förutom ljudet så såg det ju helt okej ut. Inget som jag dock kommer införskaffa ^^

Moderator | Testpilot

Ja inte såg detta ut att vara något man ska hänga i granen!


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Medlem

Aaahahahah! B!


signatur

Ducati Streetfighter 848

Medlem

Ser förhållandevis trevligt ut, om fysiken fungerar någorlunda så kan det vara intressant. Lite deja vu..

Medlem

Kan ju hålla med om att det såg (och lät) lite cheesy mc.budget ut, men tänk på att det är ett XBLA spel för dryga hundralappen.

Förstörelsen såg ju lite småintressant ut fast det var crap framerate i animationen.

Lite småirriterande med blandningen mellan 3:e och förstapersonsvy då man tar skydd.

Aja man får tanka demon o se då det släpps (de e därför XBLA e så bra, demo är obligatoriskt).


signatur

Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.
- Sir Terry Pratchett

Medlem
Medlem
Skrivet av Toomsie:

lol

Typ så, ser ut som det skulle kunna vara kul MP men tror fan inte det är välgjort!


signatur

ASUS Z87 Deluxe - 4770K 4,4GHz@1,25v - Noctua NH-D14 - GTX780 DCII@1241 - XMS3 8Gb 1600MHz - Asus Xonar Phoebus - OCZ Vertex Max IOPS 240Gb

Medlem

har det jobbat en heltidsanställd ljuddesigner på projektet så är det ganska pinsamt att det låter som det gör.

Medlem

Både bild o ljud ett stort - minus, men lite intressant med förstörbara byggnader, kanske nåt för CoD?


signatur

För att spel ska vara kul ^^

Medlem
Skrivet av Hurin:

Både bild o ljud ett stort - minus, men lite intressant med förstörbara byggnader, kanske nåt för CoD?

Svar: Ja!


signatur

Game long and prosper

Medlem

Kanske är kul, men det såg ut som något man spelade för en 10 år sen.

Medlem

Videon såg riktig sunkig ut men jag såg en PC-video där det såg bättre ut!

Medlem
Skrivet av Lolflakes:

Videon såg riktig sunkig ut men jag såg en PC-video där det såg bättre ut!

Visa oss då


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem
Medlem

Jag gillar hur plankorna svävade i luften där när första väggen förstördes.

Inaktiv

Bra att man kan spränga ett hus i luften med en kulspruta.

Medlem
Skrivet av jonne_man:

Bra att man kan spränga ett hus i luften med en kulspruta.

Tänkte på det också, han sprejjar lite på en stödpelare typ, och hela väggen exploderar, I rofled


signatur

Ducati Streetfighter 848

Medlem

B-spel till 100%, ljudet är ju helt sjukt dåligt och för att inte tala om grafiken. Det ser dessutom ut som gubben haltar nåt sjukt mycket.

Medlem
Skrivet av Amilo:

B-spel till 100%, ljudet är ju helt sjukt dåligt och för att inte tala om grafiken. Det ser dessutom ut som gubben haltar nåt sjukt mycket.

Ni borde nog kolla på några videos som ger spelet lite mer värde, denna var sjukt dålig, men tex från Pax & E3 finns det ett par videos där fysiken, grafiken är ganska imponerande.

Det enda jag har att klaga på hittills är 3rd person cover i ett FPS.

Förövrigt från samma skapare som gör Six Days in Fallujah & samma motor..

Medlem
Skrivet av daskedennis:
Skrivet av jonne_man:

Bra att man kan spränga ett hus i luften med en kulspruta.

Tänkte på det också, han sprejjar lite på en stödpelare typ, och hela väggen exploderar, I rofled

Riktigt B!


signatur

Asus Prime B550-PLUS|AMD Ryzen 3600@4200mhz (DIY Vattenkylning)|Asus Geforce RTX 2070 Super Dual EVO|16GB CORSAIR DDR4 3200mhz|Creative SB-Z|
HP-OMEN Laptop med Core I7 8750-GTX1070-16GB ram-17" 120hz IPS|PS5 Dual Sense (ingen ps5, använder på pc)

1
Skriv svar