Första bilderna på Telltales Jurassic Park

Robot
Första bilderna på Telltales Jurassic Park

Dinosaurier som mumsar grönsaker, med mera!

#telltale-games, #jurassic-park-the-game


Medlem
Första bilderna på Telltales Jurassic Park

Otroligt nog ser jag fram emot denna precis läst böckerna


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem

Kan kanske bli lite mysigt bilderna är iaf över förväntan

Medlem

oh ser ju schjysst ut!

Medlem

Finns där Jurassic Park böcker? )

Medlem
Skrivet av Håkan:

Finns där Jurassic Park böcker? )

Filmerna bygger ju på böcker. Så självklart. Dock är böckerna betydligt bättre (SUPRISE!!)


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem

Blev lite sugen att läsa den nu. Men 250kr för boken plus att den är på engelska, inte för att jag inte kan läsa engelska, men känns rätt saftigt för en sån gammal bok.

Medlem
Skrivet av Ankh:
Skrivet av Håkan:

Finns där Jurassic Park böcker? )

Filmerna bygger ju på böcker. Så självklart. Dock är böckerna betydligt bättre (SUPRISE!!)

Det är sorgligt hur dåligt filmerna följer böckerna (även om filmerna är bra).

Medlem
Skrivet av v1lle3:
Skrivet av Ankh:
Skrivet av Håkan:

Finns där Jurassic Park böcker? )

Filmerna bygger ju på böcker. Så självklart. Dock är böckerna betydligt bättre (SUPRISE!!)

Det är sorgligt hur dåligt filmerna följer böckerna (även om filmerna är bra).

Jag håller med. Speciellt 2:an.


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem
Skrivet av Håkan:

Blev lite sugen att läsa den nu. Men 250kr för boken plus att den är på engelska, inte för att jag inte kan läsa engelska, men känns rätt saftigt för en sån gammal bok.

Båda finns översatta så inga problem där. Leta efter den på tradera, fick ett oläst inbundet ex för ett par år sedan av första boken för 1 krona och fann tvåan i som pocket på rea hos Åhlens för 30 kronor så dem finns därute. Dessutom finns det ju bibliotek


signatur

Videomupp

Medlem

Finns ju dock som pocket för 60kr eller vad den kostade på adlibris. Får nog ta och köpa den. Låna på biblioteket, niggah plz.

Medlem

Ser fram emot detta

Medlem
Skrivet av WildThing:
Skrivet av Håkan:

Blev lite sugen att läsa den nu. Men 250kr för boken plus att den är på engelska, inte för att jag inte kan läsa engelska, men känns rätt saftigt för en sån gammal bok.

Båda finns översatta så inga problem där. Leta efter den på tradera, fick ett oläst inbundet ex för ett par år sedan av första boken för 1 krona och fann tvåan i som pocket på rea hos Åhlens för 30 kronor så dem finns därute. Dessutom finns det ju bibliotek

Jag fick båda inbundna på Tradera för 100 pix. Dock på engelska (jag sökte iofs efter just de engelska)


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem
Skrivet av Håkan:

Blev lite sugen att läsa den nu. Men 250kr för boken plus att den är på engelska, inte för att jag inte kan läsa engelska, men känns rätt saftigt för en sån gammal bok.

Var sjutton kollar du egentligen?

http://www.bokus.com/bok/9780345370778/jurassic-park/
72 kr

http://www.bokus.com/bok/9781405882255/plpr4lost-world-jurass...
100kr

Båda böckerna i serien för under 200kr.

Medlem
Skrivet av Håkan:

Blev lite sugen att läsa den nu. Men 250kr för boken plus att den är på engelska, inte för att jag inte kan läsa engelska, men känns rätt saftigt för en sån gammal bok.

Åldern har inte så mycket med saken att göra ju.


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem
Skrivet av Hudda:

Osexig grafik

Med tanke på Telltales mer stiliserade stil på sina tidigare spel så tycker jag att Jurassic Park ser väldigt sexigt ut.

Moderator | Testpilot

Hoppas detta kan bli något


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Kul att ni diskuterar böcker, Michael Crichton var en mångisidig och kreativ individ, Jurassic Park var bara en av hans böcker, han var även regissör och producent... Läs hans böcker, de är alltid bättre än filmerna.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

MaXMC: Tänkte på hardcover-boken först, men visst, man får ta pocket, iom att boken i "riktig" version kostar 250kr.

Medlem

Jösses vad fult det var.

Medlem

Ni vet att det står första bilderna va? Så det grafiska kanske inte är fixat än riktigt.

1
Skriv svar