L.A. Noire innehåller 50 timmars dialog

Robot
L.A. Noire innehåller 50 timmars dialog

Den som vill lösa fallen i L.A. Noire får bereda sig på många dynamiska förhör. Faktum är att över 50 timmars dialog har spelats in.

#la-noire


Medlem
L.A. Noire innehåller 50 timmars dialog

Hade väntat mig mycket, men inte 50 timmar!?!
Undrar hur många utav dom man får se i en genomsnittlig genomspelning?

Medlem

Rätt fett!
Tror hårt på detta spel!


signatur

Have a good time!

Medlem

Helt nytt för mig... och kan hålla med att läppsynkingen är riktigt bra(inte för att jag bryr mig om sånt egentligen). Ser riktigt bra ut måste jag säga, påminner lite om mafia2.


signatur

Asus Prime B550-PLUS|AMD Ryzen 3600@4200mhz (DIY Vattenkylning)|Asus Geforce RTX 2070 Super Dual EVO|16GB CORSAIR DDR4 3200mhz|Creative SB-Z|
HP-OMEN Laptop med Core I7 8750-GTX1070-16GB ram-17" 120hz IPS|PS5 Dual Sense (ingen ps5, använder på pc)

Medlem
Skrivet av HaZe303:

Helt nytt för mig... och kan hålla med att läppsynkingen är riktigt bra(inte för att jag bryr mig om sånt egentligen). Ser riktigt bra ut måste jag säga, påminner lite om mafia2.

Och Mafia 2 hade ju sååååå bra lipsync... not.

Medlem

Av det lilla jag har sett så ser det riktigt lovande ut, men jag vill nog se lite mer gameplay innan jag hoppar på hypetåget.

Moderator | Testpilot

Visst är lipcynen en cool grej. Men köper inte spelet enbart för det på något sätt. Känns nästan som all info om detta spelet är hur "verkligt" det sur när dom pratar. Nothing else.


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Medlem

De räknar säkert med alla alternativa dialoger också, så även om det är 50 timmar så lär du inte hörta allt på en spelning.


signatur

Don't tell me i got no life, im a gamer, i got millions.

Det verkar gediget...


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Ish
Medlem

Läppsynkningen har ju tagit all plats. Det är det de hypat, men frågan är väl hur spelet blir? Dock så brukar allt som går genom Rockstar bli guld.


signatur

"If the road ahead is long, don't turn back"

Medlem
Skrivet av Ish:

Läppsynkningen har ju tagit all plats. Det är det de hypat, men frågan är väl hur spelet blir? Dock så brukar allt som går genom Rockstar bli guld.

Du spelar som detektiv i ett 50'tals Los Angeles, hur kan det bli dåligt?

Medlem

Om det står Rockstar på fodralet så kan det fan inte bli dåligt...

Medlem

Nu längtar jag bara mer tills nästa GTA, dom kommer säkert använda sig av ansiktsrörelsetekniken om inte dom hittar nått bättre, dock så tycker jag att spelet ser grymt schysst ut :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD


signatur

while(I.alive()){cout << I.says("Tjenare");}

Medlem

Bara jag som uppfattade det som dåligt ?
Man vill ju gärna spela lite också, inte lyssna på en ljudbok

Medlem
Skrivet av Ikkay:

Bara jag som uppfattade det som dåligt ?
Man vill ju gärna spela lite också, inte lyssna på en ljudbok

Det är ju en stor del av spelet, att lyssna på när folk pratar för att avgöra om de talar sanning, hur man bäst ska få ut mer information från dem osv. Inte direkt en ljudbok..

Inaktiv
Skrivet av Dusser:
Skrivet av Ikkay:

Bara jag som uppfattade det som dåligt ?
Man vill ju gärna spela lite också, inte lyssna på en ljudbok

Det är ju en stor del av spelet, att lyssna på när folk pratar för att avgöra om de talar sanning, hur man bäst ska få ut mer information från dem osv. Inte direkt en ljudbok..

Precis. Det är ett detektiv spel, inte som Mafia 2.

Medlem

Bra att de sastat så mycket som de gjort på lipsyncen. I ett spel som detta där det är mycket dialog skulle de troligen förstört väldigt mycket av känslan om det var osyncat,.

1
Skriv svar