London nästa, Amsterdam näst-nästa

Redaktör
Ponny
London nästa, Amsterdam näst-nästa

Jag tycker så mycket om att resa - särskilt med jobbet. Det är någonting jag har upptäckt det senaste halvåret. Vanliga resor tenderar att bli så "oj, nu måste vi skynda oss med att vila upp oss. Och, oj, hur ska vi hinna med att se alla nedgångna slott? Och, oj-oj, nu är det familjekris!" Eller nåt.

Jobbresor är korta, intensiva sneak previews av olika länder och deras kulturer. Visst, man får inte semesterupplevelserna utan snarare handlar det om långa dagars arbete, trötta fötter och ännu sömnigare ögon. Men å andra sidan är det spännande grejer jag får vara med om. Spela nya spel, drömma om dem, skriva om de samma. Sämre kunde jag ha det.

I morgon åker jag till London och EA-spel, sen bär det direkt av till Amsterdam och 3DS. Hörde ni? 3-D-S. Fina grejer. Sen ska det bli spännande att se om Holland består av enbart tulpaner och väderkvarnar.

Hej så länge bloggläsare. Vi hörs på torsdag!

[ia=24573; large]
Precis så där kommer det att se ut - väl?

#blogg


signatur

En Bamseponny av folket

London nästa, Amsterdam näst-nästa

NEEEJ. va va ere?..?
Dont stare directly into the 3ds, how can you review games in the future if you cant see them.


signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

Vem betalar din flygbiljett?


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Redaktör
Ponny

Det gör du. Fakturan är skickad.


signatur

En Bamseponny av folket

1
Skriv svar