Ni vann biobiljetter till Sanctum

Redaktör
Ponny
Ni vann biobiljetter till Sanctum

Hurra, grattis, woohoo! Nu har fem vinnare utsetts i min biobiljettstävling. Men, oj, så många bra bidrag. Jag hade mer än gärna utsett alla till segrare, men det fanns ju bara fem paket med två biobiljetter vardera och ett iPhone-skal. Dessa är de lyckliga:

Tävlingens hårdaste
"Big Daddy från Bioshock 2, han kan utforska de översvämmade grottorna, bära runt på mig och skapa nya vägar med sin arm-monterade borr!"
Athaleos

Tävlingens kostymnisse
"Super Mario! Vi ger oss ut på äventyr med groddräkterna samtidigt som han kan laga pasta och pizza och när vi sedan blir trötta äter vi svampar och lever livet!"
skidmark

Tävlingens fiffigaste
"Lemmings. Har man en så kommer man garanterat ur varenda knipa man hamnar i, såvida det inte har med våld att göra."
Wimp

Tävlingens "jag-vet-inte-varför-men-jag-väljer-den-ändå"
"Leisure Suit Larry skulle man åtminstone ha kul med innan man dog av svält eller drunkning!"
toppit83

Tävlingens bubblare
"Sonic the Hedgehog - För att få uppleva hans traditionella 16-bitars "luftbubbel-inandningsljud" och självklart för att hinna hem i tid till middagen!"
Vippe

Vinsterna kommer att skickas ut nästa vecka, men eftersom filmen inte har premiär förrän den 18 februari lär det inte gå någon nöd på er. Grattis hur som helst och en stor virtuell bamsekram till alla som var med.

[ia=24571; large]
Mario, en grodgubbe att lita på.

#blogg


signatur

En Bamseponny av folket

Medlem
Ni vann biobiljetter till Sanctum

Trevligt!

Medlem

Man tackar och bockar

1
Skriv svar