Lär dig mer om krigarklassen i MMO-rollspelet Rift

Robot
Lär dig mer om krigarklassen i MMO-rollspelet Rift

Gamers tycker om valmöjligheter och det är något Trion tagit fasta på med lovande onlinerollspelet Rift - dags att skräddarsy din egen superkrigare!

#trion


Medlem
Lär dig mer om krigarklassen i MMO-rollspelet Rift

Ser bra ut. Fungerar ungefär som LotROs trait-system, fast detta verkar vara mer anpassningsbart och dynamiskt.


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Medlem
Medlem

Jag kör warrior i förra betan kan säga att soulsystemet är otroligt anpassningsbart,
Först körde jag mest skill points i Champion soulen och gjorde riktigt bra burst damage sedan respec;ade jag till mest Paragon och blev som en Rogue

Medlem
Skrivet av Mack:

WoW?

Ungefär lika meningsfullt att säga som att alla billar idag är ripp-offs på den första.

Ish
Medlem

Ser sjukt ointressant ut.


signatur

"If the road ahead is long, don't turn back"

Medlem

Jag har ju svårt att se hur de ska kunna balansera ett spel med så många class-combos då Blizzard lägger ner galet mycket energi på att hålla Wow hyffsat balanserat, men med mycket färre klasser/specar.

I övrigt ser spelet snyggt ut, som vanligt, återstår att se om det håller vad det lovar eller blir ett MMO i mängden som blir free-to-play om ett år.

Medlem

för fan, sluta jämnföra allt med "WoW" .. irriterande småfjantar......


signatur

Does your mother really know you're a game-a-holic?

Medlem

Ser ut som ett schysst klass system, skippar nog det för Swtor dock :/

Medlem
Skrivet av Wookiee:
Skrivet av Mack:

WoW?

Ungefär lika meningsfullt att säga som att alla billar idag är ripp-offs på den första.

Vilket skulle vara ett helt befogat påstående.

-Är det en Kia eller en Toyota?
-Äsch, samma skit!

Jag vet inte hur många såna här "crash n' brun" projekt som dykt upp sedan wow kom. Jag får anta att det här också kommer födas med enda foten i graven.

Medlem
Skrivet av Schluug:

Jag har ju svårt att se hur de ska kunna balansera ett spel med så många class-combos då Blizzard lägger ner galet mycket energi på att hålla

Halva poängen är väl i och för sig att alla souls inte behöver vara balanserade. Huvudsaken är att var och en av de 4 huvudklasserna kan funka i grupp/PvP/solo. Därför som det är så enkelt att byta mellan olika uppsättningar.
Kanske t.o.m. blir lite sten sax påse i PvP att alla souls kan slå någon, men ingen kan slå alla.

Inaktiv

Tycker det var det första nya MMOet jag sett som ser intressant ut.

Ser mycket bättre ut en SW:tor som jag tycker ser ut som torr stel fiskpinne.

1
Skriv svar