Microsofts VD: "Xbox är ingen spelkonsol"

Medlem

Ballmer har verkligen bevisat sig vara mentalt stabil tidigare.

Vilket jävla stolpskott han är.

D.K
Medlem
Skrivet av Mahone:

Ballmer har verkligen bevisat sig vara mentalt stabil tidigare.

Vilket jävla stolpskott han är.

Sony har ju precis tagit priset som största idioterna någonsin i spelvärlden när dom stämmer folk som hackat hårdvara (läs PS3) som dom själva till 100% äger.

Fö. så håller jag med dig, Ballmer verkar vara ett stolpskott, men såna finns det gott om i företagsvärlden och är inget unikt för MS.

Medlem
Skrivet av Apministern:

Ett Wii

haha nej det är mer en leksak.

ps. Är det bara jag som tycker VD:n ser ond ut

Medlem
Skrivet av L00c0:

ska jag sitta och titta på film så anväder jag min blu ray hemmabio ingena jävla ps3 skit. sen ska jag spela då sitter jag med min 360 slim. och sig inte att ps3 e bättre för den är den inte.,

Ööhh OK?.. Att kalla PS3 skit är ju moget, antar att du inte är så mogen än och inte ens äger ett PS3..har både PS3 och 360 och spel som släpps till båda konsollerna så väljer jag att köpa till ps3 för den maskinen är mil bättre än 360. Till 360 kan man ju inte köpa racingspel färder går ju inte att använda en vettig ratt. Blueray spelaren på PS3 står sig jäkligt bra mot dom flesta andra blueray spelare. Dessutom stöder PS3 3D vilket höjer den ännu mera


signatur

”Om det inte var menat att man ska äta djur, varför är de då gjorda av mat?” -Homer Simpson

Medlem

och fisk är kött, jomentjena ballmer...


signatur

AP201 | B650M | 7800X3D | 32GB | RTX 3090
G613 | G502 X | PRO X | G3223Q | PG279Q
OLED55C9 | PS5 | Switch

SvenskaDiablo Discord

Medlem

Precis efter att de sagt att bryr sig om Hardcorespelarna, lol.


signatur

Silence fills the empty grave, now that I am gone.
But my mind is not at rest, for questions linger on.

Medlem

Trololol, köp en av varje istället för att whina om vilken som är bäst.


signatur

Welcome to the Manglerdome

Medlem

Microsoft Slår Sony på alla sätt.. Allt som går att göra på PS3 Finns och är lite bättre på Xbox360'n...

Kinect BTW är så mkt bättre än PS3's Move som är i stort sätt en Kopia på Wii Motes utan en cp sladd i mellan.. och har en Onödig jäddra boll på toppen.. Kinect och Eye toy är Inte lika varandra på ngt sätt förutom att båda är kameror som läser rörelser...

Spel är inte bara underhållningen dom har ju Zune

Finns det ngt arcade spel till PS3 som har 2M spelare??


signatur

Requiēscat in pāce ~

Medlem

Ett STORT minus till alla PS3 fan som säger att det äger.. var det inte ni som fick ett värre Call of duty Black Ops när Uppdateringen kom?
När det funka Perfect till 360'n?
Varför portar man spel från Xbox till Ps när dom görs??


signatur

Requiēscat in pāce ~

Medlem

Oh, look - it's this thread again.


signatur

Besök Patch Is Online för väldigt svala spelrecensioner.

Avstängd
Skrivet av Muthoz:

Microsoft Slår Sony på alla sätt.. Allt som går att göra på PS3 Finns och är lite bättre på Xbox360'n...

Kinect BTW är så mkt bättre än PS3's Move som är i stort sätt en Kopia på Wii Motes utan en cp sladd i mellan.. och har en Onödig jäddra boll på toppen.. Kinect och Eye toy är Inte lika varandra på ngt sätt förutom att båda är kameror som läser rörelser...

Spel är inte bara underhållningen dom har ju Zune

Finns det ngt arcade spel till PS3 som har 2M spelare??

Hahahahahahahahahahahahaha!
Menar du att 360n är bättre som mediaspelare än PS3an. LOL!

Läs på lite mer om Move också, den har sjukt mycket mer precision än Wii.
Sen är vissa spel bättre/roligare på Kinect än Move, och vice versa. Titta på pingisspelen för Move o Kinect, Kinects pingisspel är ju värdelöst jämfört med Moves...

Medlem
Skrivet av MrMadMan:
Skrivet av T.Mani:

Vad är det med Sony och Micrsoft. De skapar något som de säger inte är en spelkonsol, fast alla andra säger att det är det. Vems röst har störst makt? Någon borde sätta ner näven i bordet och ge det en definition som duger åt alla, en gång för alla!!!

För mig är det en spelkonsol

Skrivet av KlosterKatten:

Xbox är ingen spelkonsoll, det är en wannabe PC.

Huuu så fel. Varför skulle Microsoft skapa en PC wannabe som dominerar den markanden med råge med sitt Windows? I alla fall när det kommer till spel och även i övrigt... i alla fall i detta landet.

Vad som lutar mer åt vilja vara PC-wannabe är väl PS3 isåfall. Och inget ont i det alls. Men Xbox stämmer inte in på det.

Windows är inte en PC...
Windows är mjukvara, XBox360 är både och.

De konkurrerar knappast inte med varandra på något större plan...

Errrhhh... var någonstans skrev jag att Windows är en PC? Jag sa att Microsoft dominerar PC marknaden med sitt Windows. Varför skulle de skapa någon PC-wannabe när de redan har den marknaden?


signatur

GPU: RTX 3080
CPU: i7 13700k, 3.4GHz (OC 4,9GHz)
RAM: 64GB, DDR5
MB: Z790-F
OS: Windows 11.

Medlem

Visst, 360 är mer än bara en spelkonsol.
Den är ett fitness-center, en kareokebar, ett chattrum, en pokerclub, en mediaspelare, en dvd-spelare, en IR/3D-kamera (med Kinect), en "light PC", en videobutik, en spelbutik etc.
Den är i grunden en spelkonsol, men den klarar också mycket mer, troligen det han ville påpeka

Medlem

Ballmer är en megolomanisk amerikan av värsta sort. Det är direkt tragiskt att se fjanten skrika sladängor om sitt företag likt en frireligiös väckelsepredikant som fått syn på 200 spänn i Tant Agdas handväska. Fy fan.

OT: PS3:an är utan tvekan den bästa mediaspelaren på marknaden. Upscalingen är helt oslagbar oavsett vad Spexboxfanboisen säger. Att man sedan kan spela GT5 på den också är en trevlig bonus.


signatur

I came here to ruin your day. God sent me.

12
Skriv svar