Cannon Fodder 3 på gång

Robot
Cannon Fodder 3 på gång

Efter mer än 15 års väntan är det snart dags att bli kanonmat igen.

#gfc, #cannon-fodder-3


Medlem
Cannon Fodder 3 på gång

WAR NEVER BEEN SO MUCH FUN!!

Medlem

Cannon fodder var ju ett av mina favvo spel till amigan, sen så var theme musiken så sjukt skön!

Får lite dåliga vibbar av att codemasters och en noname-utvecklare gör det. Det här ip't kräver mycket kärlek och duktiga utvecklare!

Megadelux

Ahhhh Jools och Jops.

Medlem

JAAAAA! De verkar ju försöka behålla det gamla i alla fall, genom att ha ett snett-ovanfifrån-vy. Men de krävs mer än så att få till det rätt.

Men lägger de ner möda på detta och gör det rätt och troget de andra i serien, kan det bli en riktig vinnare. Tjooo tjooo!!!


signatur

GPU: RTX 3080
CPU: i7 13700k, 3.4GHz (OC 4,9GHz)
RAM: 64GB, DDR5
MB: Z790-F
OS: Windows 11.

Åh nej Varför kan inte sensi software få utveckla det?

Medlem

sorgliga är att ljud effekterna på vapnens kändes skönare o bättre en dagens spel.

haha måste älska dem små soldaterna, såg as gulligt ut när dem gick på led ska se om det finns att fixa ner till datorn, då chansen att lyckas hitta ett Amiga idag känns ytterst låg


signatur

Rwa?

Medlem

JAAAA !!!!


signatur

I9 9900 - RTX 3080 - 32GB - 990 pro

Medlem

Själv sitter man och spelar Cannon Fodder på min Amiga 3000

3an kommer säkerligen inte bli lika bra om 1an & 2an.

Medlem
Skrivet av Annanaz:

sorgliga är att ljud effekterna på vapnens kändes skönare o bättre en dagens spel.

haha måste älska dem små soldaterna, såg as gulligt ut när dem gick på led ska se om det finns att fixa ner till datorn, då chansen att lyckas hitta ett Amiga idag känns ytterst låg

Det finns nog fler gamla amigor än du tror
Jag hittade en amiga 500 när jag skulle slänga sopor, i original låda å allt. Funkar perfekt. Har dock en Amiga 1200Tower med blizzard uppgraderingskort till. Ganska trevlig dator men inget att jämföra med dagens datorer dock.

Medlem
Skrivet av ForrestFox:

WAR NEVER BEEN SO MUCH FUN!!

Don't be worry...

Medlem

Fan va äg!


signatur

"Nerf rock, paper is fine" - Scissor

Medlem

kill him with your gun MOTHA FUCKA

Medlem

ha vilka minnen, men kan det bli bra år 2011-2012? tveksamt!


signatur

Dear Developers. Rock is overpowered, please nerf.
Paper is fine. Yours truly, ~ Scissors

Zax
Medlem

Ett av tidernas bästa spel får en uppföljare, det blir väldigt intressant...

Medlem

STOO skulle man alltid se till att han levde för det var ju Elvis! Dog han.. usch då försvann en högrankare..

Inaktiv

Oh fy fan....vill ha! Minns hur jag satt flera timmar på nätterna som en liten grabb och spelade det här...nostalgi! Hoppas f*n det läggs ner själ i detta! <3

Medlem

Kikikill kikikill

Medlem

Vet inte om någon annan utvecklare än Sensible Software kan göra den här serien rättvisa. Visserligen vore det kul med ett tredje spel men jag hoppas bara inte det enda som spelen har gemensamt är namnet.

Medlem
Medlem

Cool, hoppas dom gör det bra. Synd att inte PS3 listas som konsol också, en sådan här goding borde ju släppas till så många platformar som möjligt och det borde definitivt släppas till Amigan också! Vore awesome! xD

Medlem

Virgin Interactive (Games) släppte en del bra titlar innan de
såldes och lades ner...

Medlem

De var helt klart ett av favorit spelen till min amiga 500, oj de var tider det

Skägg.
10 Chambers

Salt i morgonkaffet, det släpps bara i Ryssland.


signatur
1
Skriv svar