3,5 miljoner onlinespelskonton som gisslan

Medlem

Haha, roligaste på länge!

Medlem
Skrivet av Javas:
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:

Jag trodde tönt var en komplimang idag, men de kanske var nörd. Hursomhelst finns det bättre sätt att sakligare saker än att kalla varandra för saker.

Senast Valve blev hackade försenades ju HL2, EP3 behöver inte mer sånt

Inte nog med att det försenades, gjorde dom inte om stort sett hela spelet? HL2 såg mycket roligare ut innan dom gjorde om allt

Mja skulle ju vara ett väldigt öppet spel iaf, fick en trailer när jag köpte en sån där Complete box typ 03. Gordon stängde in sig i ett hus när han var jagad och blockerade dörren m.m

Men i övrigt, snubben står ju i princip upp för alla gamers där ute som blir behandlade som skit. Kanske inte på något superbra sätt då han snodde 3,5 miljoner konton från just gamers men..


signatur

ASUS Z87 Deluxe - 4770K 4,4GHz@1,25v - Noctua NH-D14 - GTX780 DCII@1241 - XMS3 8Gb 1600MHz - Asus Xonar Phoebus - OCZ Vertex Max IOPS 240Gb

Medlem
Skrivet av Tommy_h:
Skrivet av Javas:
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:

Jag trodde tönt var en komplimang idag, men de kanske var nörd. Hursomhelst finns det bättre sätt att sakligare saker än att kalla varandra för saker.

Senast Valve blev hackade försenades ju HL2, EP3 behöver inte mer sånt

Inte nog med att det försenades, gjorde dom inte om stort sett hela spelet? HL2 såg mycket roligare ut innan dom gjorde om allt

Mja skulle ju vara ett väldigt öppet spel iaf, fick en trailer när jag köpte en sån där Complete box typ 03. Gordon stängde in sig i ett hus när han var jagad och blockerade dörren m.m

Men i övrigt, snubben står ju i princip upp för alla gamers där ute som blir behandlade som skit. Kanske inte på något superbra sätt då han snodde 3,5 miljoner konton från just gamers men..

Men hackade hl2 var ju inte mer öppet i alla fall vad jag läste jag har blockerat mig när jag var jagad med.


signatur

Ah, yes. 'Reapers.' The immortal race of sentient starships, allegedly waiting in dark space. We have dismissed that claim

Medlem

jag förstår faktiskt inte folket som på något vis ställer sig på utvecklarnas sida genast i sånna här frågor och tjoar om bryta lagen hit och dit.. faktum är att dom flesta spel är ren skit.. dom flesta lovar brett och håller tunnt.. och du som konsument har INGEN bytesrätt eller garanti.. så fram för mera drastiska attentat och krav på att en produkt skall vara fullgod vid köp och inte endast efter 4 månader av försenade patchar.. en trasig produkt är ingen produkt.. och då ska dom heller inte ha betalt.. och om man får dålig kritik i sitt eget forum kanske man ska ta den till sig snarare än att ta bort trådarna.


signatur

spriten räddade mig från sporten

Medlem
Skrivet av klossen:
Skrivet av Tommy_h:
Skrivet av Javas:
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:

Jag trodde tönt var en komplimang idag, men de kanske var nörd. Hursomhelst finns det bättre sätt att sakligare saker än att kalla varandra för saker.

Senast Valve blev hackade försenades ju HL2, EP3 behöver inte mer sånt

Inte nog med att det försenades, gjorde dom inte om stort sett hela spelet? HL2 såg mycket roligare ut innan dom gjorde om allt

Mja skulle ju vara ett väldigt öppet spel iaf, fick en trailer när jag köpte en sån där Complete box typ 03. Gordon stängde in sig i ett hus när han var jagad och blockerade dörren m.m

Men i övrigt, snubben står ju i princip upp för alla gamers där ute som blir behandlade som skit. Kanske inte på något superbra sätt då han snodde 3,5 miljoner konton från just gamers men..

Men hackade hl2 var ju inte mer öppet i alla fall vad jag läste jag har blockerat mig när jag var jagad med.

Que? Den här snubben, som jag minns det. Var jagad av massa snubbar inne i nån lite by i City17 och sprang in i ett hus, ställde en diskmaskin framför dörren som gubbarna försökte öppna, när de inte lyckades så började de gå runt huset och kika genom fönstren.. var får man chansen att göra något liknande i hl2?

Vad är hackade hl2 för något?


signatur

ASUS Z87 Deluxe - 4770K 4,4GHz@1,25v - Noctua NH-D14 - GTX780 DCII@1241 - XMS3 8Gb 1600MHz - Asus Xonar Phoebus - OCZ Vertex Max IOPS 240Gb

Medlem

Visst, olagligt är det men ändå blev jag spontant glad när jag läste artikeln.

Trist att det ska alls ske, men vissa utvecklare och utgivare talar mer smörja än vad som sägs på rosenbad en förmiddag.


signatur

Just an honest man in a leather mask

Medlem

Tack till alla som postat här för riktigt rolig läsning! Moralpoliser över nätet är den bästa kryddan.

Medlem
Skrivet av Tommy_h:
Skrivet av klossen:
Skrivet av Tommy_h:
Skrivet av Javas:
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:

Jag trodde tönt var en komplimang idag, men de kanske var nörd. Hursomhelst finns det bättre sätt att sakligare saker än att kalla varandra för saker.

Senast Valve blev hackade försenades ju HL2, EP3 behöver inte mer sånt

Inte nog med att det försenades, gjorde dom inte om stort sett hela spelet? HL2 såg mycket roligare ut innan dom gjorde om allt

Mja skulle ju vara ett väldigt öppet spel iaf, fick en trailer när jag köpte en sån där Complete box typ 03. Gordon stängde in sig i ett hus när han var jagad och blockerade dörren m.m

Men i övrigt, snubben står ju i princip upp för alla gamers där ute som blir behandlade som skit. Kanske inte på något superbra sätt då han snodde 3,5 miljoner konton från just gamers men..

Men hackade hl2 var ju inte mer öppet i alla fall vad jag läste jag har blockerat mig när jag var jagad med.

Que? Den här snubben, som jag minns det. Var jagad av massa snubbar inne i nån lite by i City17 och sprang in i ett hus, ställde en diskmaskin framför dörren som gubbarna försökte öppna, när de inte lyckades så började de gå runt huset och kika genom fönstren.. var får man chansen att göra något liknande i hl2?

Vad är hackade hl2 för något?

När man åker bil tror dock de flesta dödar alla först.


signatur

Ah, yes. 'Reapers.' The immortal race of sentient starships, allegedly waiting in dark space. We have dismissed that claim

Medlem

Jag blev fruktansvärt besviken att han inte krävde 10 mille på ett utländskt bankkonto och en helikopter..

Medlem
Skrivet av Vippe:

Jag blev fruktansvärt besviken att han inte krävde 10 mille på ett utländskt bankkonto och en helikopter..

Vi blev nog alla lite besvikna...


signatur

Trying is the first step towards failing

Medlem
Skrivet av Nirth:

- Vi är alltid öppna för konstruktiva förslag men att komma med dina åsikter genom utpressning är inte rätt väg.¨

Bullshit. Det skulle varenda företag säga. Jag kan inte säga emot att utpressning är någon vidare idé men det är nog bra att det finns folk som honom där för att få fram en mindre revolution angående just det ämnet.

Nej det är inte bra. Hade killen haft någon form av vett så hade han nöjt sig med att utpeka säkerheten men icke. Han är bara en grinig snorunge i mentalitet som ogillar att hans tvivelaktiga forumtrådar har stängts.

Medlem
Skrivet av SeeJay:
Skrivet av Nirth:

- Vi är alltid öppna för konstruktiva förslag men att komma med dina åsikter genom utpressning är inte rätt väg.¨

Bullshit. Det skulle varenda företag säga. Jag kan inte säga emot att utpressning är någon vidare idé men det är nog bra att det finns folk som honom där för att få fram en mindre revolution angående just det ämnet.

Nej det är inte bra. Hade killen haft någon form av vett så hade han nöjt sig med att utpeka säkerheten men icke. Han är bara en grinig snorunge i mentalitet som ogillar att hans tvivelaktiga forumtrådar har stängts.

Men ska inte acceptera att bli behandlad som skit, framförallt inte att en hel grupp behandlas som skit.

Men ja, du kanske inte tycker att man ska agera mot en auktoritet som förtrycker dig? För att auktoriteten säger att det är fel?

Medlem
Skrivet av Laurell:
Skrivet av SeeJay:
Skrivet av Nirth:

- Vi är alltid öppna för konstruktiva förslag men att komma med dina åsikter genom utpressning är inte rätt väg.¨

Bullshit. Det skulle varenda företag säga. Jag kan inte säga emot att utpressning är någon vidare idé men det är nog bra att det finns folk som honom där för att få fram en mindre revolution angående just det ämnet.

Nej det är inte bra. Hade killen haft någon form av vett så hade han nöjt sig med att utpeka säkerheten men icke. Han är bara en grinig snorunge i mentalitet som ogillar att hans tvivelaktiga forumtrådar har stängts.

Men ska inte acceptera att bli behandlad som skit, framförallt inte att en hel grupp behandlas som skit.

Men ja, du kanske inte tycker att man ska agera mot en auktoritet som förtrycker dig? För att auktoriteten säger att det är fel?

Det är väl inte någon från företaget i fråga som hotar sina kunder med stryk om de slutar spela?

Man kan ju agera genom att sluta spela... mindre klirr i kassan brukar ge reaktioner.

Medlem

Shit just got real.


signatur

C OL O R

Medlem
Skrivet av sniff:

Det är väl inte någon från företaget i fråga som hotar sina kunder med stryk om de slutar spela?

Man kan ju agera genom att sluta spela... mindre klirr i kassan brukar ge reaktioner.

Tyvärr så är de flesta av dagens gamers precis som tjejer som håller fast vid sina "badboys", fastän de blir misshandlade varje dag.
Jag ställer mig dock inte helhjärtat bakom aktionen. Hade nån tagit mitt konto hade jag nog blivit rätt sur. Men ändå trevligt med någon som tar till handling för en gångs skull.


signatur

Where are we runnin'?

Inaktiv

Tog o testade Runes of Magic om jag inte minns helt fel, så känns rätt förjävligt om någon unge sitter o hotar att lägga ut mina kontouppgifter någonstans. Men företaget har då tappat all den lilla respekt jag hade för det då dom inte kunde förhindra det.

Medlem

Det är ju sant Fråga dom som haft att göra med Frogster ( speciellt support ) ricktiga jävla svin är vad dom är. det var ju bara en tids fråga innan nåt sånt här skulle hända så som man bädar får man ligga.

12
Skriv svar