Spana in hur Earthrise-betan artar sig

Robot
Spana in hur Earthrise-betan artar sig

210 sekunders in-game-film från pågående Earthrise-betan hoppas kunna läska dina finkänsliga gamer-smaklökar.

#masthead-studios


Medlem
Spana in hur Earthrise-betan artar sig

Det SER bra ut, men RÖR sig inte särskilt snyggt...
Ganska ok när dom går och springer, men striderna... blä... dåliga animationer och ser därför väldigt tråkigt ut.
Gäsp.

Om det kommer en demo så ska jag testa det men kommer inte att köpa det.

Lite synd, för spelet verkar ha helt perfekt upplägg i övrigt... Lite sandbox över det hela.
... men animationer är fan viktigt. I varje fall för mig.

Medlem

Om det där vara nån typ av framtid så har dom inte utvecklat speciellt bra vapen.. Sista 30 sekunderna på filmen, vad ska det föreställa?

Medlem

...försöker dom locka eller skrämma bort spelare med det där?

Medlem

@#2: Det är ju Tron vapnet!!!

Laggigt värre

Medlem

Exakt lika B som första filmen. Det är helt sanslöst dåliga animationer och gameplayen verkar inte ett dugg intressant.


signatur

Idono. That's me!

Moderator | Testpilot

Hatar sådana hära filmer. Detta är inget visande av gameplay överhuvudtaget då man inte får se hur spelet funkar när man spelar eller något alls. Ska dom då visa hur spelet ser ut ingame med strider och liknande varför får man då inte se det från en spelares perspektiv. For all i care så ka ndetta spelas som Tabula rasa, som en thrid person shooter eller bara som SWTOR WOW eller något annat. GOOOOSH!


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Medlem

Ser i ärlighetens namn inte ut att vara mycket bättre eller snyggare än gamla Anarchy Online.

Medlem

global agenda någon? hah stelt värre buuu

Medlem

Det har ju faktiskt hänt otroligt mycket i jämförelse med den förra filmen de släppte. De borde inte släppa dessa filmer, skadar nog produkten mer än något då det verkar vara i ett riktigt tidigt stadium.

Medlem

Miljöerna är riktigt snygga men håller med om att animationerna ser lite trista ut, fast inte därför jag kommer köpa det vid release.. Det här spelet är det första riktigt intressanta mmoet sen SWG för min del!

"Lite sandbox över det hela"
Det här ÄR ett sandbox mmo...


signatur

//mvh

Medlem

Hehe fake and gay ^^

Medlem
Skrivet av Bard:

Det har ju faktiskt hänt otroligt mycket i jämförelse med den förra filmen de släppte. De borde inte släppa dessa filmer, skadar nog produkten mer än något då det verkar vara i ett riktigt tidigt stadium.

Det skall väl releasas 4/2, så så himla tidigt stadium är de ju inte i.

Medlem

Oj ja jävlar då har de lite att pyssla med då

1
Skriv svar